Ois se kiva kun ne ei aina lentäis tuulessa ihan minne sattuu, eikä tartte olla ees kovin tuulista..eikä oikein tuulista lainkaan kun noi mun kikkurat hapsottaa kuka minnekkiMutta ei niitten tarviikaan, kun noi mun pöwwökikkurat vaan kuuluu muhun
Nih kerta...!
Niin miullakin. Ja töissä on niin pörrönä vaikka tukka on kammattu aamulla.Ois se kiva kun ne ei aina lentäis tuulessa ihan minne sattuu, eikä tartte olla ees kovin tuulista..eikä oikein tuulista lainkaan kun noi mun kikkurat hapsottaa kuka minnekki
No emmänytiiä....osais sitte nuin tärkättynä ollakaan...Ois se kiva kun ne ei aina lentäis tuulessa ihan minne sattuu, eikä tartte olla ees kovin tuulista..eikä oikein tuulista lainkaan kun noi mun kikkurat hapsottaa kuka minnekki
Ei sun pie olla hiljaaNo emmänytiiä....osais sitte nuin tärkättynä ollakaan...
Ja tuulenpoika saakin sotkee miten tahtoo...jos vaikka muukin....
Ai ni. Mun piti olla hiljaa...
Mä alan nunnaksi.
Sekin voitais järjestää.Juhannus olis kiva jos pääsis saunaan ja sais hierontaa.
Sekin voitais järjestää.
En.
Sellaiseksi tuhmaksi nunnaksi vissiin
Sinulla on puoliso. Ei isäntää.Kuhan sais nuo isännän silmät kuntoon, ei muusta niin väliä,kaikki vaan tuntui tänään isommalta ongelmalta kuin on.
Olen just perustanut nunnaluostarin nukkumaluukkuuni!
Naisten puhetta, miehet eivät käytä söpö sanaa, ei ainakaan naisestaOnko se söpöä jos nainen on ujo?
Yks tyyppi sanoi niin.
Söin just lounasta.kanan koipia ja pottumuusia.Nyt pittää panna kahvia tulemaan. Tekköö mieli.
Puoliso tai isäntä, rakas kuitenkinSinulla on puoliso. Ei isäntää.
Mut toivottavasti silmänsä tulevat kuntoon.
Jos eivät tule... niin jos miehellä on valmiiksi ihana vaimo, muistaa lastensa lukumäärän ja osaa sihauttaa tölkin auki säkkipimeässä, niin mihinkäs mies silloin silmiä edes tarvitsee?
Mun mies sanoo mua söpöksi silloin kun mä söhellän tai suttaan tai jotenkin muutoin olen kömpelö.Naisten puhetta, miehet eivät käytä söpö sanaa, ei ainakaan naisesta
Mies sanöö, että seksuaalisesti viehättävä
Mulle on sanottu että on mutta omasta mielestä se on vaan kiusallista kun naama punastuu eikä uskalla kattoa toista silmiin....yritä siinä olla sitten letkeen rento kun vielä kaiken kruunaa sekaisin olevat hiuksetOnko se söpöä jos nainen on ujo?
Yks tyyppi sanoi niin.
Se oli mies joka sanoi mulle.Naisten puhetta, miehet eivät käytä söpö sanaa, ei ainakaan naisesta
Mies sanöö, että seksuaalisesti viehättävä
OnOnko se söpöä jos nainen on ujo?
Yks tyyppi sanoi niin.
Se on kiusallista eikä söpöä.Mulle on sanottu että on mutta omasta mielestä se on vaan kiusallista kun naama punastuu eikä uskalla kattoa toista silmiin....yritä siinä olla sitten letkeen rento kun vielä kaiken kruunaa sekaisin olevat hiukset