Ai niinku saunavasta iholle tai ampiaisparvi hiuspörröön?Toi nyt oli joku mikälie iänkaikkisennewanhaneugrilaisböömiläinen juttunen...kaikkia tartte uskoa...
Ja ketään mitenkään etsimällä etsitä kun se humpsahtaa vastaan humpsahtaessaan
Ai niinku saunavasta iholle tai ampiaisparvi hiuspörröön?Toi nyt oli joku mikälie iänkaikkisennewanhaneugrilaisböömiläinen juttunen...kaikkia tartte uskoa...
*halaaruttaan*Sauna
Mutta tuntuu nyt vittuvan kaikki pienetkin asiat. Kaikki nuo ylimääräiset lääke/hoitokulut, miehen komplikaatiot alkaa näköjään tressaamaan ja sit pienetkin asiat vituttaa suunnattomasti.
No voi itkuSauna
Mutta tuntuu nyt vittuvan kaikki pienetkin asiat. Kaikki nuo ylimääräiset lääke/hoitokulut, toi puhelin, miehen komplikaatiot alkaa näköjään tressaamaan ja sit pienetkin asiat vituttaa suunnattomasti.
*prätkäsee sohvatyynyllä kuuppaseen niin että pölisee*Niitä meinaa sitte oli ja paljon...herätessäkin pisteli päänahkaa kun tuntu että ne pistelee minuu edelleen kun kiukustuivat siinä unessa siitä etten antana olla niien siellä hiusten seassa
Ai niinku saunavasta iholle tai ampiaisparvi hiuspörröön?
Ei oikeasti.Toi nyt oli joku mikälie iänkaikkisennewanhaneugrilaisböömiläinen juttunen...kaikkia tartte uskoa...
No niih....tarvii roimia ollenkaan ellei sitten tykkää siitä ...Hellästi humpsutellaan haaah
Huomenta
Heräsin ja näin unta että mun takkutukka oli täynnä pieniä ampiaisia
takkutukka
Onko sulla TAKKUTUKKA!takkutukka Hyi
..mistäs tiiät kun ei taija toinenkaan oikeesti tietää ...hiljaksiin hiljaksiinEi oikeasti.
Yks on humpsahtanut jo. Mutku hää ei halua mitään vakavaa.
Pörrötukka.Onko sulla TAKKUTUKKA!
On sanonut mulle...mistäs tiiät kun ei taija toinenkaan oikeesti tietää ...hiljaksiin hiljaksiin
*hali*Kuhan sais nuo isännän silmät kuntoon, ei muusta niin väliä,kaikki vaan tuntui tänään isommalta ongelmalta kuin on.
Aika usein on joo ja vaikka kuinka harjaan/kampaan niin ihan varmana on kohta takkuja siellä täälläOnko sulla TAKKUTUKKA!
Jaa...mutta ei sitä aina kuule tiiä, kato kun elämä tekee ne omat kuperkeikkapylleröisensäOn sanonut mulle.
Saa nähä.Jaa...mutta ei sitä aina kuule tiiä, kato kun elämä tekee ne omat kuperkeikkapylleröisensä
Niin onki...ja ihan vallattomankurittomat, pysy aisoissa ollenkaan...Aika usein on joo ja vaikka kuinka harjaan/kampaan niin ihan varmana on kohta takkuja siellä täällä
Mä alan nunnaksi.
No et kyllä alaMä alan nunnaksi.
No eivät niin pysy eivätNiin onki...ja ihan vallattomankurittomat, pysy aisoissa ollenkaan...
Mutta ei niitten tarviikaan, kun noi mun pöwwökikkurat vaan kuuluu muhunNo eivät niin pysy eivät