The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Softy
Nyt nainen reippaasti ylös sängystä ja siuhkuun ja liikkeelle :p
Mää heräsin jo puoltoista tuntia sitte, kävin aamulenkillä, suihkussa ja kohta lähen asioille. :)

Täällä paistaa aurinko mutta kyllä on kylymä, jepajeejee!:cool:
Pöh. Työpäivinä on aina kiire. Viikonloppu otetaan rennosti. Menen suihkuun sitten kun huvittaa. Päivä taitaa mennä kotona ollessa. :cautious:

:love:
*huokailee*

:love:

...oon sujuvasti ihan tärviöllä :). Ipanaiset ihanaiset:love:... Oon äärettömän kiitollinen ja siunattu ja niin ylpeä :). Pientä on oma osallisuuteni, suurimman työn tekee edelleenkin nämä pikkuset:love:...

Hyvin herkistytti, itseasiassa huomaamatta hyökkäs:oops:...huomasin kun posket olivat jo ihan märkinä ja pari ehtiväistä kyyneltä kirmas pitkin kaulaa:notworthy:...että jotain tarttis tehdä :D...

Huikeita esityksiä, kannustavia ja viisaita puheita ja elämänohjeita. Kirkkaita, uskoa ja luottamusta ja rohkeutta täynnä olevia katseita. Kantavia ääniä.:love:

Ja se Suvivirsi:love:....

Tiiätkö. Pakahdun, oon onnellinen ja tunnen itteni tässä kaikessa niin pieneksi...

Mä lähden fiilistelemään ja herkistelemään lisää ja pillittämään :D - nytkin valuu kyyneleet :oops::D:D - ja nauttimaan päivästä :)

Nauti sinäkin :). Ja ole onnellinen. Ja rakasta.

Minä ainakin teen niin. Isosti:love:

Masentaa yks asia. :oops:
No voi sua :( Tiiän tunteen kun mielessä on asioita mille toivois positiivista loppua mutta eipä tässä elämässä voi aina itte vaikuttaa asioihin...voi vaan vaikuttaa siihen mitä tekee sitten elämällään.

Niin ja oli sun masennuksen syy mikä tahansa niin tässä sulle yks halaus

• Tykkää
Reactions: Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä