En..oletko sinä?Oletko lepso?
En..oletko sinä?Oletko lepso?
Ehkä olen ehkä en.En..oletko sinä?
Raportoin siitä sillon tännekin, mutta enpä enää viitsi kertoa kenestä kyse, sen verran absurdia.ai mistä?
Ehkä otin ehkä en.
Olitko sä se mies joka oli ihastunut toiseen mieheen?Raportoin siitä sillon tännekin, mutta enpä enää viitsi kertoa kenestä kyse, sen verran absurdia.
Olitko sä se mies joka oli ihastunut toiseen mieheen?
Vaikea sanoa, tällaisia ihastuneita on voinut olla useampi. Muistaakseni yritin piilottaa osapuolten sukupuolet jotta huomio keskittyisi itse asiaan.Olitko sä se mies joka oli ihastunut toiseen mieheen?
Mikä sun asia lienee, mutta eletään uusia aikoja:Vaikea sanoa, tällaisia ihastuneita on voinut olla useampi. Muistaakseni yritin piilottaa osapuolten sukupuolet jotta huomio keskittyisi itse asiaan.
Mihin asiaan?Vaikea sanoa, tällaisia ihastuneita on voinut olla useampi. Muistaakseni yritin piilottaa osapuolten sukupuolet jotta huomio keskittyisi itse asiaan.
Niillä menee yksärit sekaisin. Välillä tulee sellaista soopaa, et täytyy liittyä jonku työasioihinMihin asiaan?
Pirskatin kylmä!
Onneksi ei ollut toppapusero vielä kesäsäilytyksessä varastokomeron perillä. Kiitos laiskuuteni.
Mitenkähän onniistuu huominen lakkiaisjuha sukulaispojan kotona. Suunnitelma oli juhlia ulkona omenapuitten alla.
Niissä alkaa keittään.Pukeudu turkishaalareihin
Pilluisaa perjantaita vaan kaikille ¥