Kauniita uniaVuosia nuoremmaksi loppui, öitä
Kuka sinua ulvotutti? Epekki vai joku muu?...puol neljältäpäs
Ja edelleen liika likellä ikkunaa...
Tosin se olin mä viime yönä tuohon aikaan joka ulvoi....
MörkiäinenKuka sinua ulvotutti? Epekki vai joku muu?
Hyijyi, omaan huutoon herääminen voi olla tosi pelottava kokemus...joskus senkin kokenut.Mörkiäinen
Asettunee siihen painajaisia-osioon vol. 45713
On muuten melkosen spookya oikeesti herätä siihen omaan huutoonsa sekä siihen kun havahtuu nousevansa samalla istumaan....kokeilepa ite omalle kohalles
..nihHyijyi, omaan huutoon herääminen voi olla tosi pelottava kokemus...joskus senkin kokenut.
*Haliruttaa ryttymyttyyn*..nih
Oli kyllä pumppuosaston rytmit kohdillaan...eikä sen jälkeen oikein tahtonu asettua unille kun sitä jotenki pelkäs koko ajan, että näkee samaa unta/sama uni jatkuu/herää kohta uudestaan omaan huutoonsa...ja oikeestaan koko aamukin sen myötä oli sitten semmonen varpaillaan oleva...
Puishuono
Se on vielä ookoo että herää omaan huutoonsa mutta että herää omaan huutoonsa ja miettii olenko nyt hereillä vai en ja hoksaat että olet hereillä ja sitten heräät taas omaan huutoosi ja nyt oikeesti mietit oletko hereillä vai what the fuvk tms ja sitten heräät.. Omaan huutoosi taas.. Kävelet ympäri kämppää varmistaaksesi että TODELLA olet hereillä.. Et vain ensin huomaa että et asu Venetsiassa missä kuljeskelet kanaalien varrella. Olet hetken tyytyväinen kunnes heräät vittu taas! Nyt olet todellakin vakuuttunut että olet hereillä! Käyt tsekkaamassa koirat ja toinen tykkää toista ei vois vähempää kiinnostaa, check.. Meet ulos ja sataa vettä vitusti. Oisko tää nyt sitte sitä oikiaa?Hyijyi, omaan huutoon herääminen voi olla tosi pelottava kokemus...joskus senkin kokenut.
*viipyilee ryttymyttysolotilassa**Haliruttaa ryttymyttyyn*
Se on vielä ookoo että herää omaan huutoonsa mutta että herää omaan huutoonsa ja miettii olenko nyt hereillä vai en ja hoksaat että olet hereillä ja sitten heräät taas omaan huutoosi ja nyt oikeesti mietit oletko hereillä vai what the fuvk tms ja sitten heräät.. Omaan huutoosi taas.. Kävelet ympäri kämppää varmistaaksesi että TODELLA olet hereillä.. Et vain ensin huomaa että et asu Venetsiassa missä kuljeskelet kanaalien varrella. Olet hetken tyytyväinen kunnes heräät vittu taas! Nyt olet todellakin vakuuttunut että olet hereillä! Käyt tsekkaamassa koirat ja toinen tykkää toista ei vois vähempää kiinnostaa, check.. Meet ulos ja sataa vettä vitusti. Oisko tää nyt sitte sitä oikiaa?
Täysin keksittyä,piti vaan yrittää laittaa paremmaksi.
No huh melekosta horroria tollanenki
..siiskun eihän tossa mitään hauskaa ollu...mutta jotenki hauskasti sen ilmaisit....*raahustaakin nurkkaan*Se on vielä ookoo että herää omaan huutoonsa mutta että herää omaan huutoonsa ja miettii olenko nyt hereillä vai en ja hoksaat että olet hereillä ja sitten heräät taas omaan huutoosi ja nyt oikeesti mietit oletko hereillä vai what the fuvk tms ja sitten heräät.. Omaan huutoosi taas.. Kävelet ympäri kämppää varmistaaksesi että TODELLA olet hereillä.. Et vain ensin huomaa että et asu Venetsiassa missä kuljeskelet kanaalien varrella. Olet hetken tyytyväinen kunnes heräät vittu taas! Nyt olet todellakin vakuuttunut että olet hereillä! Käyt tsekkaamassa koirat ja toinen tykkää toista ei vois vähempää kiinnostaa, check.. Meet ulos ja sataa vettä vitusti. Oisko tää nyt sitte sitä oikiaa?
Mikäs sun pahin painajaisuni on ollu ja miltä tuntui herääminen siihen? Mä muistan kun näin joskus vuosia sitten että joku oli tappanut mun lapset, enkä löytänyt heitä mistään...herätessä itkin monta minuuttia ennenkun oikeesti ymmärsin sen olleen (onneks) pelkkää untaTäysin keksittyä,piti vaan yrittää laittaa paremmaksi.
Ei nyt vaan ollut. Monesti käyny nuin.Täysin keksittyä,piti vaan yrittää laittaa paremmaksi.
ketkä?oon pannu saman merkille, jengi ei näytä huomaavan että noi typerykset maksaa tän lystin
????Suomalainen keski-ikäinen valkoihoinen hetskumies on nykyään lähes kirosana
Onko hoax?Lisäansioita tarjolla kaikille, tuu mukaan vastaileen kyselyihin!! http://csl.ink/2NbH
öööö--- E536 ainakin pois. Se on syanidia eikä kuuluisi ruokaan, jos teollisuus ei vaatisi sitä... Niiden putkistot tukkeentuisi ilman sitäOn toi mun isäntä ihana lähin kävelen käymään kirjastossa ja cittarissa,niin laittoi viestin että et kai oo pyörtynyt, miten hengitys & jaksatko ?
Tiesi että astma on temppuilu ja ollu vaikee hengittää.