En oo koskaan ollu kännissä.Täällä haukku hoitaa mut kyl hereille jos kännisiä neitoja ovella kolkuttelee.
En oo koskaan ollu kännissä.Täällä haukku hoitaa mut kyl hereille jos kännisiä neitoja ovella kolkuttelee.
Ei tänne sovi yksikään mies eikä munat.Munista puheenollen. Missä on ketjun miehet?
Viidestä lähtien aamulla ja neljältä kippasin itseni lepäämään hetkeksi. Ihan kotona olen ollut ja siivoillut ja järjestellyt paikkoja.Iltaa,höh. Onpa ikävä vaiva Ootko ollu paljon jaloillas tänään ? Auttasko jalkakylpy
Miksi ei?Ei tänne sovi yksikään mies eikä munat.
Jumalan takasille terassille vaan pari ottaan. sit viel pari lissää. siitä se lähteeEn oo koskaan ollu kännissä.
Oisko sitten rasittunut. Toivottavasti helpottuuViidestä lähtien aamulla ja neljältä kippasin itseni lepäämään hetkeksi. Ihan kotona olen ollut ja siivoillut ja järjestellyt paikkoja.
Tuu meni tyttöä samaan aikaan.Miksi ei?
Höh Ei kai se haittaa?Tuu meni tyttöä samaan aikaan.
Paljonko annat sitten ketjulaisille voitostas?Saas nährä, voitanko kohta jotain lotossa
Kävellyt vahingossa jollain lattialla, mitä ei ole huuhdeltu pesun jälkeen mitenkään? Vahausainetta?Iltaa. Mikähän minun jalkaan iski? Kauhee polte jalkapohjassa. Lepo ei auta yhtään eikä särkylääke.
Nääh,ei tänää.Jumalan takasille terassille vaan pari ottaan. sit viel pari lissää. siitä se lähtee
jos seittemä oikei tulee nii pullakaffetPaljonko annat sitten ketjulaisille voitostas?
Katopa nyt! Ku pojat tuli niin tytöt häipyi.
Vatta hek!
Kyllä mä sinun kans alkaisin ja oisin, mutta nuo muut.irstailijat.Höh Ei kai se haittaa?
Mä en syö pullia...ikinäjos seittemä oikei tulee nii pullakaffet
Mikä se onMä katson draculaa.
Mä en syö pullia...ikinä