En tiiä mitä ketjussa puuhataan, mut täällä taidetaan tempasta kännit.
Täällä ei tempasta mitään.En tiiä mitä ketjussa puuhataan, mut täällä taidetaan tempasta kännit.
Täällä tempastahan turpahan Elenaa.
Nih,siellä vaan tempaillaan kun mä kaipasin terassiseuraa.Nih!En tiiä mitä ketjussa puuhataan, mut täällä taidetaan tempasta kännit.
ota mittari alle ja tuu poikkeenNih,siellä vaan tempaillaan kun mä kaipasin terassiseuraa.Nih!
Mennään pojan luo tempasee kännit.Nih,siellä vaan tempaillaan kun mä kaipasin terassiseuraa.Nih!
Toinen vaihtoehto on se että meette kukkuilemaan kännissä Pojan oven taakse tänä yönä kun hän on just nukahtanutMennään pojan luo tempasee kännit.
Tuu sä tänne.ota mittari alle ja tuu poikkeen
En tiiä mutta höh, koitas nyt toipua, ei oo kivaa tommonenIltaa. Mikähän minun jalkaan iski? Kauhee polte jalkapohjassa. Lepo ei auta yhtään eikä särkylääke.
En mä sun kaa uskalla mihinkään kun sulla lipsahtaa kuitenkin ja sitten me tullaan taas samaan aikaanMennään pojan luo tempasee kännit.
elokuussa jos sopii.Tuu sä tänne.
Hyvä! Noi naiset kaipaa paheksuntaa.Höö, heräsin äske
Mulla on loma heinäkuussa....no voi olla et eka viikko elokuusta on vielä...en oo lyöny lukkoon vielä ja anonu sitä.Mut tolleen meinasin.elokuussa jos sopii.
No mutta sit ollaan pojan kanssa.En mä sun kaa uskalla mihinkään kun sulla lipsahtaa kuitenkin ja sitten me tullaan taas samaan aikaan
Mulla on 2 viikkoa lomaa elokuussa.elokuussa jos sopii.
Ainahan neHyvä! Noi naiset kaipaa paheksuntaa.
Täällä haukku hoitaa mut kyl hereille jos kännisiä neitoja ovella kolkuttelee.Toinen vaihtoehto on se että meette kukkuilemaan kännissä Pojan oven taakse tänä yönä kun hän on just nukahtanut
Mulla on 2 viikkoa irstailulomaa elokuussa.
Mikä aika tää on herätä? Kohta mennään nukkumaan.Höö, heräsin äske
Nukahin iltapalan jälkee hetkiseks soffalleMikä aika tää on herätä? Kohta mennään nukkumaan.
Iltaa,höh. Onpa ikävä vaiva Ootko ollu paljon jaloillas tänään ? Auttasko jalkakylpyIltaa. Mikähän minun jalkaan iski? Kauhee polte jalkapohjassa. Lepo ei auta yhtään eikä särkylääke.