Softy
Niin on.Kerta se on ensimmäinenkin kun naisen kanssa tulee samaan aikaan
Niin on.Kerta se on ensimmäinenkin kun naisen kanssa tulee samaan aikaan
Ollos huoleti,en ole naisiin päin,se oli vahinkoSenkö takia teillä on kummallakin tollaset venkula ilmeet?
Ostin maggaraa. Teidän vika. Alko tekee mieli.
Maggarakastiketta ja perunoita.
Vahingossa lipsahti.Ollos huoleti,en ole naisiin päin,se oli vahinko
Ollos huoleti,en ole naisiin päin,se oli vahinko
En mää oo tottunu tollasiin lipsahduksiinVahingossa lipsahti.
Niin, mä arvasin...softy kompastui omiin jalkoihinsa ja humpsahti kaatua suoraan sun tissien väliin ja siitä se kaikki sitten lähti Oliko se niin vai eikö?Ollos huoleti,en ole naisiin päin,se oli vahinko
Enkä mie.En mää oo tottunu tollasiin lipsahduksiin
Toi on just sitä oikeeta meininkiä Ois tylsää jos olisit esimerkiks pelkästään grillannu nakkeja ja ulkofilettä ja muut miehet ois vieny Keravan mummot sillä välinMä chillasin ulkona ja kiskoin mummoja nutturoista, nam
Mää sano mitään kun kuitenkin sitä käytetään mua vastaanNiin, mä arvasin...softy kompastui omiin jalkoihinsa ja humpsahti kaatua suoraan sun tissien väliin ja siitä se kaikki sitten lähti Oliko se niin vai eikö?
Tais olla majuri joka toikkaroi keravan asemalla kun menin siitä ohi.Toi on just sitä oikeeta meininkiä Ois tylsää jos olisit esimerkiks pelkästään grillannu nakkeja ja ulkofilettä ja muut miehet ois vieny Keravan mummot sillä välin
Oikeudessa?Mää sano mitään kun kuitenkin sitä käytetään mua vastaan
Ketju oikeudessa nii.Oikeudessa?
Hyvä ku sanoit. Olis jäänyt näkemättä.Hyasintti Pukee alkaa.Pitää katsoa.
Täällä on viileää vaikka ikkunat ja tuuletin on kiinni.Täällä on kylmä, piti laittaa tuuletin kiinni ja toinen yläkerran ikkunoista myös
Mä laitoin auton sisätilan lämppärin puhaltamaan lisälämpöö kämppään äskeTäällä on viileää vaikka ikkunat ja tuuletin on kiinni.
Mä olen niin kuumaverinen että en tarvi lisää lämpöä.Mä laitoin auton sisätilan lämppärin puhaltamaan lisälämpöö kämppään äske