Softy
Voi voi.Noi on syömäruokaa vasta silloin. Ja ehtii jäähtyä jos laitan laatikkoon yrittääkseni hypätä junaan.
Vaikeeksi on tehty tää poikamiähen elämä.
Voi voi.Noi on syömäruokaa vasta silloin. Ja ehtii jäähtyä jos laitan laatikkoon yrittääkseni hypätä junaan.
Vaikeeksi on tehty tää poikamiähen elämä.
Nii. Onneksi voivoin alle on lämmintä leipää ja päälle ylähuuli.Voi voi.
Meilläki oli tänään muusia ja salaattia, jauhelihakastike lisukkeena...ollaan me vaan itsetuhoisia
Joo,hyvästele kaikki rakkaasi,aikasi on lopussa onko testamentti tehty ? Hautajaiset yms hoidettu kuntoon ?Masu täynnä maggarakastiketta, muusia ja salaattia. Eli kaikkea mikä varmasti aiheuttaa joka ikisen taudin ja vaivan . Jokohan se on aika sanoa hyvästi elämä .
Röyh
Nyt tulee selvästi kiireJoo,hyvästele kaikki rakkaasi,aikasi on lopussa onko testamentti tehty ? Hautajaiset yms hoidettu kuntoon ?
Ai ai,kiirettä pukkaa,että kerkiätNyt tulee selvästi kiire
Jos nyt kiskoisin pari desiä esim. luomukermaa, saisinko kenties vähän lisäaikaa .Ai ai,kiirettä pukkaa,että kerkiät
Ei nää mun paistokseni kelpaa sulle kuitenkaan.Eiku mä olen 16.45 helsingissä tai siis pasilasssa. Siel ootan toista junaa. Hopi hopi AK.
PöhEi nää mun paistokseni kelpaa sulle kuitenkaan.
Luomukerman rasvaprosentti on aivan liian paha.Jos nyt kiskoisin pari desiä esim. luomukermaa, saisinko kenties vähän lisäaikaa .
Joku pöhisee ittekseen?
Joku pöhisee ittekseen?
Ai sutkin on aivopesty?Luomukerman rasvaprosentti on aivan liian paha.
Joo,luultavasti tai kysy paulaltaJos nyt kiskoisin pari desiä esim. luomukermaa, saisinko kenties vähän lisäaikaa .
Joo,luultavasti tai kysy paulalta
Moi Tultiin samaan aikaan.
Senkö takia teillä on kummallakin tollaset venkula ilmeet?Moi Tultiin samaan aikaan.
Kerta se on ensimmäinenkin kun naisen kanssa tulee samaan aikaanMoi Tultiin samaan aikaan.
Senkö takia teillä on kummallakin tollaset venkula ilmeet?