The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Heitäkkö veen suoraan sankosta ikkunaan vai? :cautious:
Mä en kastu ikkunoita pestessä. :p
Mä oon aika varma että toi on just Kisun tyyli pestä ikkunat:LOL:...sitten vielä loppusilauksena painautuu sitä lasia vasten ja laulelee iloisen onnellisena Aikuista naista tai jotain muuta vastaavaa ja hieroo etumuskeleitaan lasia vasten!:love:

• Tykkää
Reactions: Softy
Ai kypäränkö?! Mun tuurilla sitten oon pöpelikössä horsmat heiluen ja pääkkönen halkipoikkipinossa*ufopääkkönen*:cautious::confused:..!! Ja sekö sitten ois hauskaa...no kiitti ny vaan:cry:...
Tuli ne pilvet sitten tännekin synkentämään maisemaa ja auringonpaistetta...niinku kuvainnollisesti:unsure:..täällä paistaa aurinko hyvinkii :p...!
Ei paista kauaa lalalalaaaaaa :sneaky::p

Mä oon aika varma että toi on just Kisun tyyli pestä ikkunat:LOL:...sitten vielä loppusilauksena painautuu sitä lasia vasten ja laulelee iloisen onnellisena Aikuista naista tai jotain muuta vastaavaa ja hieroo etumuskeleitaan lasia vasten!:love:
:cautious: sä ja sun varmat...
...mutta..:oops:...kyllä mä taijan hoilottaa silloin ja ketkutellakin kun humpat ja volat pitää olla kohdillaan(y)

Hiivatti!! Se kauppa!!
Se on nyt muimui!

..yhetki vaan räpättää koko ajan ja sotkee ajatukset eikä voi sitten ollenkaan muistuttaa että koitas nyt joutua siitä kärryn kans kouhottamaan:cautious:..on mulla kans kaiffarit*huokasee syvään*....:D ihunoita ootte:love: mutta nyt meen :)

Tuituisäisäi :)...

• Tykkää
Reactions: Softy ja Kais
Päivää på kettingen.

Tänään oli oikeesti semmoinen "olenko entisessä neuvostoliitossa"- päivä.
Asioitten hoito oli pelkkää jonotusta jonotuksen perään. Vailla aavistustakaan kauanko täs saa odottaa ja hoituuko asia tänään.
Homman kruunasi se, että paluumatkalla kehärata oli sökönä ja junia peruutettiin yks toisensa perään.

Joten kun pääsin takaisin nukkumaluukkuun niin hain jääkaapin täyteen sapuskaa ja muutaman sihijuoman. Enkä taatusti lähde yhtäänmihinkään odottelemaan mitään koko viikonloppuna.

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Softy
Hmmm...
Mites tää nyt pitäis ymmärtää? Viime päivinä 715517 on saaneet päälleen erilaisia kastikkeita, kermavaahtoa ja jopa kahvia. Nyt niillä pestään jo ikkunoita? Taitaapi olla aika monipuolinen keksintö nuo 715517?

Miesten etuveitikalla taas varsinaisten käyttötarkoitusten lisäksi ei oikein voi tehdä muuta kuin törmätä seinään tai kantaa vesiämpäriä. Niin ja leikkiä helikopteria

Softy
Hmmm...
Mites tää nyt pitäis ymmärtää? Viime päivinä 715517 on saaneet päälleen erilaisia kastikkeita, kermavaahtoa ja jopa kahvia. Nyt niillä pestään jo ikkunoita? Taitaapi olla aika monipuolinen keksintö nuo 715517?

Miesten etuveitikalla taas varsinaisten käyttötarkoitusten lisäksi ei oikein voi tehdä muuta kuin törmätä seinään tai kantaa vesiämpäriä. Niin ja leikkiä helikopteria
715517 sopivat myös pään aluseksi.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä