The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mutta ajattele, mitennpaljon ehdin heilua töissä ennenkuin ns business on paikalla. Rakastan hiljaisia aamuja ja menen jos suinkin pääsen aikaisin töihin. Sitten voinkin kolmen jälkeen pakata repun ja hipsiä ulos. Lasta olin noutamassa kaveriltaan jo puoli neljä. Nappi aikataulu (y)
Tottapa tuokin :)!
Ite oon kans heränny kissanpieremän aikoihin, tosin en välttämättä ihan kauheesti kahteen ekaan tuntiin saanu aikaiseksi, siltä ainakin itestä tuntui:notworthy:, mutta päivä tais mennä kuitenki nappiin kun herra isoherra hymisteli päivän päätteeksi ja päästi vahingossa ilmoille kehutkin ripeästä toiminnasta (y) - tuota pitää nyt hehkuttaa kun ei taatusti tule toistumaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
kun herra isoherra hymisteli päivän päätteeksi ja päästi vahingossa ilmoille kehutkin ripeästä toiminnasta (y) - tuota pitää nyt hehkuttaa kun ei taatusti tule toistumaan :D
Kun herra isoherra on kerran pannut merkille, että nyt on kehujen paikka niin kyllä sen jälkeen erottuu harmaasta massasta - hyvässä ja huonossa mutta erottuu.

Saanko kertoa? Ei se mitään, kerron silti.

Parhaat kehut jotka muistan oli ekassa vakityöpaikassani. Kesällä sattui käymään sillai, että varastoa pyöritin toista kuukautta yksin minä ja rahtikirjoja kirjoitti konttorin puolelta tuuraajaksi käsketty "Minna". Sit jossain vaiheessa johtoryhmään kuuluva logistiikkapäällikkö tuli käymään. Seurauksena oli paitti kehut myös useamman satasen korotus liksaan mulle ja Minnalle. Sen jälkeen mä en ollut nimetön, harmaa varastoduunari vaan mä olin AaKoo.
Palattuani intistä sit videovaraston hoitaja oli siirtyny toisiin hommiin ja mulle sanottiin, että toi olis niinku AaKoon paikka jos kelpaa.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Jauhelihakastiketta a la Freeze ja spagettia(y) (+salaattia)
Se syö jolla on nälkä :)
Siinä toinen hyväkäs joka kertoo mitä laittoi mutta posti varmaankin hukkasi minun kutsuni.

Gauheeta tää miehen elämä. Naiset ei kutsu syämään, eikä koskaan nää naisen jalkoja kohti kattoa.
Kattohommiin soittaa korkeintaan isäukko ja hänkin räntäsateella.
 
Kun herra isoherra on kerran pannut merkille, että nyt on kehujen paikka niin kyllä sen jälkeen erottuu harmaasta massasta - hyvässä ja huonossa mutta erottuu.

Saanko kertoa? Ei se mitään, kerron silti.

Parhaat kehut jotka muistan oli ekassa vakityöpaikassani. Kesällä sattui käymään sillai, että varastoa pyöritin toista kuukautta yksin minä ja rahtikirjoja kirjoitti konttorin puolelta tuuraajaksi käsketty "Minna". Sit jossain vaiheessa johtoryhmään kuuluva logistiikkapäällikkö tuli käymään. Seurauksena oli paitti kehut myös useamman satasen korotus liksaan mulle ja Minnalle. Sen jälkeen mä en ollut nimetön, harmaa varastoduunari vaan mä olin AaKoo.
Palattuani intistä sit videovaraston hoitaja oli siirtyny toisiin hommiin ja mulle sanottiin, että toi olis niinku AaKoon paikka jos kelpaa.
Juu, kyllä nuo jo tietää herra isoherraa myöten että kuka mää oon :D ja mimmonen tekijä:):barefoot:..muttakun ihanoikeesti nuo isoherran kehut on kortilla, on itekin sanonut ettei osaa moista hommaa alkuunkaan, niin onhan nuissa hehkutuksissa nyt vaan hyristeltävä :D

Ja onneksi asiakkailta tulee palautetta heti :), tää viikko jo tässä vaiheessa on osoittanut mulle sen, että...taijan toisinaan olla just se oikea ihminen siihen tilanteeseen ja asiaan ja sellainen helposti lähestyttävissä oleva:oops:...
 
Siinä toinen hyväkäs joka kertoo mitä laittoi mutta posti varmaankin hukkasi minun kutsuni.

Gauheeta tää miehen elämä. Naiset ei kutsu syämään, eikä koskaan nää naisen jalkoja kohti kattoa.
Kattohommiin soittaa korkeintaan isäukko ja hänkin räntäsateella.
:notworthy:...no sillä postin kutsulla nyt tässä vaiheessa ois tehny mitään ja mitä ihmettä se posti nyt mitenkään liittyy mun tekemiin sapuskoihin*sopertaa sukkelasti*...mutta jos asuisit likempänä nuin kait tuota oisin voinu joikata syömään sinutkin :)

Sitäpaitti Tofffon...eikäkun Softy aloitti kertoilemaan mitä on laittanu ruuaksi! Nih kerta! Mä vaan osallistuin keskusteluun ja heti saan haukut:cry:..

Mie en ala mittään*raahustaa tottuneesti kohti nurkkapaikkaa*....
 
*huokaa*
Äiti-osakkeet ovat taas kurssissaan....pahasti pakkasen puolelle sujahtivat, kuinka yllättävää- not(y):D


Jännä juttu vaan, kun liikenteessä ja tilanteen kehittelijöinä sekä toteuttajina on koko kolmikon mielestä silmien pyörittelyineen kaikkineen se Joku Kummanen Mutta En Minä Nyt Ainakaan!!, niin pjaiskoäiti on loppujen lopuksi se joka eitajuu, eiosaa eikä vallankaan " ..ymmärrä elämästä yhtään mitään!!!!" kolmikkoa närästyttävää asiaa selvitellessään:rolleyes::D

No. Elämä on kuulkaas deeänaata(y).
 
Uskaltaisko illalla kattoa ton lätkämatsin?

Mulla on huonoja kokemuksia mitä tapahtuu jos alan kattomaan lätkää.
Silloin kerrankin suami johti 5-0 kun mä pääsin telkkarin ääreen ja matsi päättyi 5-6 tappioon.
Pari päivää sitten aloin kattomaan matsia niin suomi johti 3-0 Mut huonostihan siinä kävi heti kun mä aloin kattomaan.

Aikanaan nurkkabaarissa oli "kisastudio". Muutaman oluen siivittämänä mun piti poistua hetkeksi pienten käärmeiden näyttelyyn, niin suami teki maalin. Sama toistui hetken päästä. Jonka jälkeen pöytäseurue sanoi, että "pysy saatana siellä vessassa niin suami voittaa tän matsin".
 
Äiti-osakkeet on vähän semmoisia, et ei niistä osinkoja joka päivä saa. Mut firman arvo tuppaa nousemaan joka vuosi.
No mutta hei, vaikka mun osakkeet heiluukin vinksinvonksin ihan taatusti ihan joka päivä, niin siitä huolimatta mä oon niin isosti voitolla nuitten ipanoitten takia(y), koska jaksavat muakin opettaa:love:
Äitinä kun en oo ikinäkoskaanmilloinkaan valmis:)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä