Ihana Pekka! Ja ihan mielettömän mahtava tilanneotos...ja kyllä, nauru tarttuu ja se hyvä fiilisPekkaakin jo naurattaa säästä kertominen.
Niissä painetaankin urakalla tpaitoja missä lukee ''Rättis alkaa syömään terveellisemmin ja rajoittaa liikaa seksin harjoittamista.''
Sain pikkusysteriltä vihaista noottia, että miksi en vastaa isäukon puheluihin kun on jo viikon koittanu soittaa?Mitä sulle kuuluu? Oliko sujuva päivä?
Ja- se satoi lunta! Ja aamulla sai taas raaputtaa jäät hitoksiin auton ikkunoista. Mutta - kesää kohti mennään heikunkeikun villasukat jalassa!
Onneksipa selvis asia eikä pikkuliskos tartte olla siellä enempää ärrinmurrina. Ja joo, ihan on viisautta malttaa odotella parempia kelejä katon ehostushommiin...jos juhannuksen jälkeen ois poutasäätäSain pikkusysteriltä vihaista noottia, että miksi en vastaa isäukon puheluihin kun on jo viikon koittanu soittaa?
Vastasin, että isäukko ei o aikoihin soittanut.
Johon systeri tuumi, että hän ny varmistaa, että isäukolla on oikea numero. Ja niinhän siinä oli käyny, että isäukko oli vaihtanut puhelintaan ja onnistunut sekoilemaan numeroiden kanssa.
Tarttis kuulemma katolla tehdä huoltomaalaushommia. Sovittiin kumminkin, että odotetaan ny säiden paranemista hetken aikaa. Räntä- ja raesateessa kun katolla ei just maalipurkkia kannata avata.
Spagettia, tarvii mättöö.Makkarakeitto kiehumassa.
..vielä mikkään ilta oo...mutta menköön sitteIltaa olipas vilkas päivä, onneksi on vikkelät jalat
Ollut ylhäällä jo yli 12 tuntia. Alkaa olla aika ilta mulle Ihan vielä en luovuta, pyykit ja tiskit tuossa vielä hoidettavana. Samalla perehdyn taloyhtiön remontti-ilmoituksen täyttöön...vielä mikkään ilta oo...mutta menköön sitte
Loppupäivä jos suinkin mahdollista rentoillen siellä
Lepuuta välillä jalkokas nosta ylösOllut ylhäällä jo yli 12 tuntia. Alkaa olla aika ilta mulle Ihan vielä en luovuta, pyykit ja tiskit tuossa vielä hoidettavana. Samalla perehdyn taloyhtiön remontti-ilmoituksen täyttöön.
Nyt on kevät. Voitko uskoa, että kotiinpalatessa matonpesupaikalla sankassa lumisateesa oli matonpesijä. Onkohan kaupunki edes avannut niitä paikkoja vieläKylmää & lunta mikä kuukaus mahtaa nyt olla menos ?
Kotona ollu tänään,meinasin kirjastossa käydä mut jämähdin kotiin,kun soitettiin kyssiin ja ooteltiin soittoo takaisin noissa miehen kaihi/näköasioissa.
Juu, sohvalla loikoilen. Pikkukakkostauko menossaLepuuta välillä jalkokas nosta ylös
Ei luulis olevan kevätNyt on kevät. Voitko uskoa, että kotiinpalatessa matonpesupaikalla sankassa lumisateesa oli matonpesijä. Onkohan kaupunki edes avannut niitä paikkoja vielä
Mä söin salaattia, jauhelihapihvin ja perunanMakkarakeitto kiehumassa.
Mies keittää spagettia ja jauhelihakastiketta. Jaksaa tehdä porkkaraastettakin, mun lemppariaMeillä oli maissipastaa ja quorn-kasviskastiketta oli hyvää ja kasviksia runsaasti
Ihan dorkaEi luulis olevan kevät
Joha on ollu kiire matonpesijällä
Mies keittää spagettia ja jauhelihakastiketta. Jaksaa tehdä porkkaraastettakin, mun lempparia
Että aikainen HopeaToffee nappaa päivän haltuunsa ...!Ollut ylhäällä jo yli 12 tuntia. Alkaa olla aika ilta mulle Ihan vielä en luovuta, pyykit ja tiskit tuossa vielä hoidettavana. Samalla perehdyn taloyhtiön remontti-ilmoituksen täyttöön.
Mutta ajattele, mitennpaljon ehdin heilua töissä ennenkuin ns business on paikalla. Rakastan hiljaisia aamuja ja menen jos suinkin pääsen aikaisin töihin. Sitten voinkin kolmen jälkeen pakata repun ja hipsiä ulos. Lasta olin noutamassa kaveriltaan jo puoli neljä. Nappi aikatauluEttä aikainen HopeaToffee nappaa päivän haltuunsa ...!
Vaikka hommia sullakin siellä riittää niin letkeellä otteella tässä vaiheessa
Niin mulla ainakin menee...pääkkösessä ei liiku mitn ja kun koko kroppa on syväjäässä niin ihan kauheesti ei voi toivoa toimintakapasiteettia...
Missä viipyy kutsu maistamaan?Makkarakeitto kiehumassa.