The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Moikka :)
Ison lämpimän kahvikupillisen paikka:coffee: siitä huolimatta että yöunet menee harakoille...
Mitä sulle kuuluu:)? Oliko sujuva päivä? Mä oon kuittipoikkiväsynyt ja jälleen jäässä mutta kyllä tää tästä. Sain muuten etukäteen äitienpäivälahjankin tuolta yhdeltä ihanalta malttamattomalta hurmuriltani:love:...enkä mä voi edelleenkään muuta tehdä kuin pakahtua tuohon rakkauteen ja kiitollisuuteen...vaikka muutoin nyt ahdistaakin tuo tuleva pyhäpäivä mutta*huokaan* - elämä kantaa(y)

Ja- se satoi lunta! Ja aamulla sai taas raaputtaa jäät hitoksiin auton ikkunoista. Mutta - kesää kohti mennään heikunkeikun villasukat jalassa:)!
 
Mitä sulle kuuluu:)? Oliko sujuva päivä?
Ja- se satoi lunta! Ja aamulla sai taas raaputtaa jäät hitoksiin auton ikkunoista. Mutta - kesää kohti mennään heikunkeikun villasukat jalassa:)!
Sain pikkusysteriltä vihaista noottia, että miksi en vastaa isäukon puheluihin kun on jo viikon koittanu soittaa?
Vastasin, että isäukko ei o aikoihin soittanut.
Johon systeri tuumi, että hän ny varmistaa, että isäukolla on oikea numero. Ja niinhän siinä oli käyny, että isäukko oli vaihtanut puhelintaan ja onnistunut sekoilemaan numeroiden kanssa.

Tarttis kuulemma katolla tehdä huoltomaalaushommia. Sovittiin kumminkin, että odotetaan ny säiden paranemista hetken aikaa. Räntä- ja raesateessa kun katolla ei just maalipurkkia kannata avata.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja HopeaToffee
Sain pikkusysteriltä vihaista noottia, että miksi en vastaa isäukon puheluihin kun on jo viikon koittanu soittaa?
Vastasin, että isäukko ei o aikoihin soittanut.
Johon systeri tuumi, että hän ny varmistaa, että isäukolla on oikea numero. Ja niinhän siinä oli käyny, että isäukko oli vaihtanut puhelintaan ja onnistunut sekoilemaan numeroiden kanssa.

Tarttis kuulemma katolla tehdä huoltomaalaushommia. Sovittiin kumminkin, että odotetaan ny säiden paranemista hetken aikaa. Räntä- ja raesateessa kun katolla ei just maalipurkkia kannata avata.
Onneksipa selvis asia (y) eikä pikkuliskos tartte olla siellä enempää ärrinmurrina:). Ja joo, ihan on viisautta malttaa odotella parempia kelejä katon ehostushommiin...jos juhannuksen jälkeen ois poutasäätä :cautious::barefoot::D
 
Kylmää & lunta :unsure: mikä kuukaus mahtaa nyt olla menos ? :confused:

Kotona ollu tänään,meinasin kirjastossa käydä mut jämähdin kotiin,kun soitettiin kyssiin ja ooteltiin soittoo takaisin noissa miehen kaihi/näköasioissa.
 
Kylmää & lunta :unsure: mikä kuukaus mahtaa nyt olla menos ? :confused:

Kotona ollu tänään,meinasin kirjastossa käydä mut jämähdin kotiin,kun soitettiin kyssiin ja ooteltiin soittoo takaisin noissa miehen kaihi/näköasioissa.
Nyt on kevät. Voitko uskoa, että kotiinpalatessa matonpesupaikalla sankassa lumisateesa oli matonpesijä. Onkohan kaupunki edes avannut niitä paikkoja vielä :D
 
Ollut ylhäällä jo yli 12 tuntia. Alkaa olla aika ilta mulle o_O Ihan vielä en luovuta, pyykit ja tiskit tuossa vielä hoidettavana. Samalla perehdyn taloyhtiön remontti-ilmoituksen täyttöön.
Että aikainen HopeaToffee nappaa päivän haltuunsa :)(y)...!

Vaikka hommia sullakin siellä riittää niin letkeellä otteella tässä vaiheessa:)

Niin mulla ainakin menee:notworthy:...pääkkösessä ei liiku mitn ja kun koko kroppa on syväjäässä niin ihan kauheesti ei voi toivoa toimintakapasiteettia:barefoot:...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Että aikainen HopeaToffee nappaa päivän haltuunsa :)(y)...!

Vaikka hommia sullakin siellä riittää niin letkeellä otteella tässä vaiheessa:)

Niin mulla ainakin menee:notworthy:...pääkkösessä ei liiku mitn ja kun koko kroppa on syväjäässä niin ihan kauheesti ei voi toivoa toimintakapasiteettia:barefoot:...
Mutta ajattele, mitennpaljon ehdin heilua töissä ennenkuin ns business on paikalla. Rakastan hiljaisia aamuja ja menen jos suinkin pääsen aikaisin töihin. Sitten voinkin kolmen jälkeen pakata repun ja hipsiä ulos. Lasta olin noutamassa kaveriltaan jo puoli neljä. Nappi aikataulu (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä