The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä kiroilen jonkun verran, enemmän sillon lipsahtaa voimasanoja kun suutun:oops:...mutta kenenkään lapsen aikana en kiroo ikinä. Vanhin poika hermostui joskus neljän-viiden vanhana ja karjas koko pienen pojan olemus pyhää vihaa täynnä että ''enkä varmasti siivoo sinä senkin pikku ämmä!'' kun piti siivota leikkihuoneen lattia leluista ennen nukkumaanmenoo.:rolleyes:
 
(n)

Mun on nykyään tosi vaikea sietää muita ihmisiä. Siis ketään muuta. Olin viikonlopun kurahaalarijengin kanssa mökillä ja jopa ne ärsytti mua suurimman osan aikaa.

On aina kiva kun lapset tulee käymään mut ei mee montaa tuntia kun alan toivoa että lähtisivät jo.
Mä haluaisin olla niin rikas että voisin ostaa jättiplantaasin missä ois iso päärakennus kaikkinen luksushärpäkköineen. Ja sit ois pieni erämaamökki jossain viiden kilsan päässä päärakennuksesta.

Vois kutsua sukua ja ystäviä kylään, jättää ne nauttimaa mukavuuksista ja pujahtaa ite sinne mökkiin nauttimaan rauhasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja Elena777
Softy
Mä kiroilen jonkun verran, enemmän sillon lipsahtaa voimasanoja kun suutun:oops:...mutta kenenkään lapsen aikana en kiroo ikinä. Vanhin poika hermostui joskus neljän-viiden vanhana ja karjas koko pienen pojan olemus pyhää vihaa täynnä että ''enkä varmasti siivoo sinä senkin pikku ämmä!'' kun piti siivota leikkihuoneen lattia leluista ennen nukkumaanmenoo.:rolleyes:
Älä yritä. Kumminkin ollut lapsia paikalla. Omat ja kaverit. On siinäkin esimerkki.
 
vierailija
Mä haluaisin olla niin rikas että voisin ostaa jättiplantaasin missä ois iso päärakennus kaikkinen luksushärpäkköineen. Ja sit ois pieni erämaamökki jossain viiden kilsan päässä päärakennuksesta.

Vois kutsua sukua ja ystäviä kylään, jättää ne nauttimaa mukavuuksista ja pujahtaa ite sinne mökkiin nauttimaan rauhasta.
Tämä on niiden kahden välimuoto. Ei tarvi maisemasta maksaa - se kun ei lämmitä koskaan. (Katson vain halpoja)
 
vierailija
Mä haluaisin olla niin rikas että voisin ostaa jättiplantaasin missä ois iso päärakennus kaikkinen luksushärpäkköineen. Ja sit ois pieni erämaamökki jossain viiden kilsan päässä päärakennuksesta.

Vois kutsua sukua ja ystäviä kylään, jättää ne nauttimaa mukavuuksista ja pujahtaa ite sinne mökkiin nauttimaan rauhasta.
Tässä on yks... Mut ne maatilat löytyy sieltä toisesta osoitteesta..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä