The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä tein just pannullisen lihapullia odottamaan että tullaan saunasta. Lisänä jälkiuunileipä"tikkuja", samanmoisia paahdetusta täysjyväpaahtolimpusta, minitomaatteja, paprikanpaloja sekä valmisjuustofondyy-pussi Prisman miinus kolkytprossaa-hyllystä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Softy
"On ryijyn alla lämmin, kun lunta tuiskuttaa. Nyt liinakkomme kiitää ja valkoinen on maa. Kulkuset, kulkuset riemuin helkkäilee. Talven valkohiutaleet ne kilvan leijailee. Toiseen maailmaan tää retki meidät vie, niin puhtaan valkeaan käy liinakkomme tie. Taas tuulen huminaa nyt puiden latvat soi. En retkeämme unhoittaa kai milloinkaa mä voi. Kulkuset, kulkuset riemuin helkkäilee. Talven valkohiutaleet ne kilvan leijailee. Rekehen, rekehen nouse matkaamaan! Lumi alla jalasten se laulaa lauluaan."

*kailottaa*

Vittu, taas sataa lunta. Maa on jo ihan valkoinen!
 
(n)

Mun on nykyään tosi vaikea sietää muita ihmisiä. Siis ketään muuta. Olin viikonlopun kurahaalarijengin kanssa mökillä ja jopa ne ärsytti mua suurimman osan aikaa.

On aina kiva kun lapset tulee käymään mut ei mee montaa tuntia kun alan toivoa että lähtisivät jo.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä