siis harrastat sä puskapanoja?Viikonloppuna puskapanokauden avajaiset
Puskapano on kivaa.siis harrastat sä puskapanoja?
Mun tulee tuosta sanasta aina mieleen sellanen perverssi, sukkahousuissa ja tpaidassa oleva hikinihkee stalkkeri joka hinkkaa itseään puskissa ja ahdistelee ohikulkevia naisia/tyttöjä/mummoja
siis harrastat sä puskapanoja?
Mun tulee tuosta sanasta aina mieleen sellanen perverssi, sukkahousuissa ja tpaidassa oleva hikinihkee stalkkeri joka hinkkaa itseään puskissa ja ahdistelee ohikulkevia naisia/tyttöjä/mummoja
Sulla on keväällä vain kiima?panokausi on muutenkin lyhyt, niin siinä ei oo varaa välipäiviin.
Mula on kasvien kannalta kirjoitettua tallella, mut menee tässä vielä useampi vuosi, ennen kuin 19 vuotta tulee täyteen
Mut joku muu vois katsoa... Ärsyttää, kun ei tiedä, onko ne kivipallot edessä vai kaasupallon (auringon) takana
Ei taida selvitä, vaikka tapetoisi seinät niillä kuvilla
Joku lammaspaimen muinoin tiesi ne kyllä ilman karttoja ja nettiäkin, vaikaa olis ollut pilviäm taivaan täys
Vaihdat oikean käden vasempaan ja siirryt ulos.Viikonloppuna puskapanokauden avajaiset
Pohjat..Kaikkea höpöä tuli katsottua töllöstä.
- Mitä hedelmä sanoi turvatarkastuksessa?
- passion
Muaeikannatapyytääkertomaanvitsejä
Hyvät puujalathan on just parhautta.Pohjat..
Se tuli eilen.Kohta alkais nelosella "Anna mulle lovee".
Sulla on keväällä vain kiima?
Olin juutuupissa. Löysin kaikkea muuta, paitsi sen laulun, jossa lauletaan mustarastaasta.
Hirvelläkhän ole nuin lyhyttä kiimaa..Öö, noh, väännetäänpäs nyt rauta langasta vaikken pidä siitä, siis puskapanokausi on lyhyt ja tänä vuonna se on erityisen lyhyt, koska tuota lunta tupruttelee vieläkin, no tietetenkin, jos oisin ollu kaukaa viisas, niin olisin jättänyt, kuulat sheivaamatta, mutta se oli välttämätöntä koska ne häiritsivät treenejäni, tuliko selväksi?
Siis en pidä rauta langasta vääntämisestä, ymmärsitkö?
Kyllä [ ]
En [ x ]
Pidän puskapanoista, ymmärsitkö?
Kyllä [ x ]
En [ ]
Hirvelläkhän ole nuin lyhyttä kiimaa..
....ai kiesus sentään...itellensä kun saa nauraa niin se on tosi hyvinKaikkea höpöä tuli katsottua töllöstä.
- Mitä hedelmä sanoi turvatarkastuksessa?
- passion
Muaeikannatapyytääkertomaanvitsejä
Kiitos korjauksesta.Se tuli eilen.
En muistaMitä laulua sinä haet?