Noh noh. Nyt kyllä tuli lusikallinen housuun..
Noh noh. Nyt kyllä tuli lusikallinen housuun..
Mä en ketään omien pissaamisteni vuoksi kehtaa vaivata ketään yksityisviestillä.Kysy Elenalta.
Tuutko pyyhkimään.
Luulin että näet Elenan tässä ketjussa.Mä en ketään omien pissaamisteni vuoksi kehtaa vaivata ketään yksityisviestillä.
Tuutko pyyhkimään, tuli myös pissa etupyllystä.
Kyl mä Ellun näen.Luulin että näet Elenan tässä ketjussa.
Ainii. Meit hanuristeja ottaa suuresti päähän se, että milloin ottaa haittarin syliin niin menee korkeintaan kolme sekuntia kun joku tulee kysymään, että "osaatko säkkijärven polkan"?Tuutko pyyhkimään.
Olivatko laulu- vai kyhmyjoutsenia?täällä niitä on paljon. kauniita kyllä mut laulutunnit ovat jääneet väliin.
Menispä multakin ruokahalut noin helpolla. Hoikistumisprojekti onnistuisi vähemmällä vaivalla!Huomenta...
Äsken sanottiin radiossa että ''Elämäni suklaarasia on häntäluun alla, eikä se maistu mintulta..'' ja totesin mielessäni että jassoo, tänä aamuna en syökkään aamupalaa...
Onneks täällä ei tule lunta.
Mulla menee ruokahalut todella herkästi ja jostain syystä aamulla kaikkein herkimmin.Menispä multakin ruokahalut noin helpolla. Hoikistumisprojekti onnistuisi vähemmällä vaivalla!
Onneksi ei tosiaan sada lunta.
Ja kivaa päivää sulle ja kaikille muille, mun kahvepaussi loppuu just nyt.
Mulla taas nälkä ja jano on semmoisia asioita, että niihin ei kuun asento hirveesti vaikuta.Mulla menee ruokahalut todella herkästi ja jostain syystä aamulla kaikkein herkimmin.
Onks toi niinku mulle?
Kissan hännän alta saa kielellä lipastuu maukkaan suklaanapin suukkoseenHuomenta...
Äsken sanottiin radiossa että ''Elämäni suklaarasia on häntäluun alla, eikä se maistu mintulta..'' ja totesin mielessäni että jassoo, tänä aamuna en syökkään aamupalaa...
Onneks täällä ei tule lunta.
Jassoo...taitaa ruokailukin siirtyä myöhemmäksi.Kissan hännän alta saa kielellä lipastuu maukkaan suklaanapin suukkoseen
Mikäs paasto sulla ny on?Jassoo...taitaa ruokailukin siirtyä myöhemmäksi.