The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tuutko pyyhkimään. :oops:
Ainii. Meit hanuristeja ottaa suuresti päähän se, että milloin ottaa haittarin syliin niin menee korkeintaan kolme sekuntia kun joku tulee kysymään, että "osaatko säkkijärven polkan"?

Kukaan ei koskaan tuu kysymään varisevia lehtiä (jonka hyvin harva vetää) tai sirkkojen tanssia. (joka on jenkka)
Mut aina se saatanan sama säkkijärvi.
Vähemmästäkin alkaa vituttamaan.

 
Huomenta...
Äsken sanottiin radiossa että ''Elämäni suklaarasia on häntäluun alla, eikä se maistu mintulta..'' ja totesin mielessäni että jassoo, tänä aamuna en syökkään aamupalaa...:notworthy::sick:

Onneks täällä ei tule lunta.
 
Huomenta...
Äsken sanottiin radiossa että ''Elämäni suklaarasia on häntäluun alla, eikä se maistu mintulta..'' ja totesin mielessäni että jassoo, tänä aamuna en syökkään aamupalaa...:notworthy::sick:

Onneks täällä ei tule lunta.
Menispä multakin ruokahalut noin helpolla. Hoikistumisprojekti onnistuisi vähemmällä vaivalla!

Onneksi ei tosiaan sada lunta.

Ja kivaa päivää sulle ja kaikille muille, mun kahvepaussi loppuu just nyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Menispä multakin ruokahalut noin helpolla. Hoikistumisprojekti onnistuisi vähemmällä vaivalla!

Onneksi ei tosiaan sada lunta.

Ja kivaa päivää sulle ja kaikille muille, mun kahvepaussi loppuu just nyt.
Mulla menee ruokahalut todella herkästi ja jostain syystä aamulla kaikkein herkimmin.:unsure:

Hyvää päivänjatkoa myös sulle :)

Nyt valmistautumaan ja asioita hoitamaan...
 
Päivää :)
Mulla oli kokous töissä ( kuntouttava työtoiminta)jatkettiin sopimusta marraskuulle ja samalla tavalla jatketaan. Loma heinäkuussa. (y) Ja sain kehuja ohjaalta. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Pimpula pampula, se on kuules väkisin kahvikupin paikka nyt koska mä oon ihan jäässä!! Jumankauta*kiekas falsetissa*, oikeesti hei!! Perkules, toukokuun toista viikkoa mennään ja tuulee Jäämereltä niin että järki pakenee ja villahousuja on oikeesti ikävä! Mikä ihmeen kevät tää tämmönen on, että tuota lämpöä himmataan:cautious:...ihana aurinko siellä paistaa muttakun - tahtoohaluu sen myös lämmittävän suloisesti:)....


Puolenpäivän jälkeen satoi pikkusesti luntakin:barefoot:*huokaa....syvään*

Maanantaiksi ihmeen sujuvainen päivä(y), siihen nähden että mä oisin niin aamulla jatkanut unikuvia.....eli en ehtinyt tähän päivään herätäkään:D. Ilmankos olikin hyvä käyttää mun sumuvaloista olemusta hyväksi, menin ja suostuin jotenkin kummallisesti tekemään varsin pjaiskomaisen homman - pitää kyllä terästäytyä jatkossa! - mistä sain sitten kuulla kiitokseksi olevani sairaan siisti jätkä!"...:confused::cautious::D...tyrkkään kohta nuille alkuvauhdit kohti optikkoa:D...

Mutta hei, kahvitellaan ja huokastaan...sujuvaa maanantain jatkoa sulle :)
 
  • Tykkää
Reactions: Softy ja Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä