Ei mikkään mulla vaan menee ruokahalu tosi herkästi...ei pahemmin tartte puhua ällöjä että stoppaan syömingit siihen paikkaanMikäs paasto sulla ny on?
Mullapas oli villasukat jalassaHimskatin kylymä on täälläkin. Töissä palelti sormia ja villasukat olis pitäny olla jalassa
Mulla ei mee helposti. Aamulla kahvitauolla puhuttiin paskasta ja mä söin leipää.Ei mikkään mulla vaan menee ruokahalu tosi herkästi...ei pahemmin tartte puhua ällöjä että stoppaan syömingit siihen paikkaan
Minkälainen sää on ollut 19 vuotta sitten? En viitsi etsiä, mutta nyt näyttää olevan taivaalla auringon (edessä?) monta palloa, joista se lämpö kimpoaa muualle. Ootkos Helsingissä? Sieltä katsottuna näin:Täällä on tullut tänään rakeita, vettä, räntää ja lunta....siis vuorotellen. Miksi ei vaan voi tulla kaunista ja lämmintä kevättä? Niin häh?
Eipä ole mitään muistikuvaa 19n takaisista säistä. Olisko ollut tyypillinen suomalainen kevätsää tai sitten ei.Minkälainen sää on ollut 19 vuotta sitten? En viitsi etsiä, mutta nyt näyttää olevan taivaalla auringon (edessä?) monta palloa, joista se lämpö kimpoaa muualle. Ootkos Helsingissä? Sieltä katsottuna näin:
keskipäivällä oli tänään - eipä lämmitä?
ihan kamalaa jos joku alkais puhumaan eritteistä samalla kun syön..varma keino saada aikaan suuri yökkäysrefleksi tai jopa oksentamaan miut.Mulla ei mee helposti. Aamulla kahvitauolla puhuttiin paskasta ja mä söin leipää.
No äläpä muuta sano! Tuntuu että saa hytistä ja tytistä sekä sisällä että ulkona, eikä tartte kattoakaan mitään ihunaa keväistä vaatekertaa... Pilkkihaalaria päälle vaan kesät talvet!Täällä on tullut tänään rakeita, vettä, räntää ja lunta....siis vuorotellen. Miksi ei vaan voi tulla kaunista ja lämmintä kevättä? Niin häh?
No niin justiinsa...kiva kivaa kun hommasin ittelleni kivoja kesävaatteita ja nyt tonne pitäis mennä turkishaalareissa jos meinaa ettei paikat jäädyNo äläpä muuta sano! Tuntuu että saa hytistä ja tytistä sekä sisällä että ulkona, eikä tartte kattoakaan mitään ihunaa keväistä vaatekertaa... Pilkkihaalaria päälle vaan kesät talvet!
"Nooo onkos tullut kesä nyt talven keskelleeee...!" * hoilottelee ihan kalikkana*No niin justiinsa...kiva kivaa kun hommasin ittelleni kivoja kesävaatteita ja nyt tonne pitäis mennä turkishaalareissa jos meinaa ettei paikat jäädy
Siis mä haluan kesän tonne ja heti! Tuolla voi kävellä hellemekossa ennenkun ens jouluna
Mie tein miehelle jauhelihakastikkeen ja pottujaLaitoin pottuja kiehumaan ja jauhelihakastikkeen tein
Mie tein miehelle jauhelihakastikkeen ja pottuja
Eiku noi kuviot toistuu 19 vuoden välein. Olisi varmaan vielä kylmempi yllä, jos nuo kaksi palloa ei olis tuolla toisella puolella maata? Se Jupiter määrää aika paljon kaikkea ihan kokonsa puolestaEipä ole mitään muistikuvaa 19n takaisista säistä. Olisko ollut tyypillinen suomalainen kevätsää tai sitten ei.
Mä en jaksa pitää edes normipäiväkirjaa, saati rustailla sääpäiväkirjaa.Eiku noi kuviot toistuu 19 vuoden välein. Olisi varmaan vielä kylmempi yllä, jos nuo kaksi palloa ei olis tuolla toisella puolella maata? Se Jupiter määrää aika paljon kaikkea ihan kokonsa puolesta
Aika monet pitää sääpäiväkirjaa, mut ei mulla semmoseen ole ennen ollut aikaa
Mula on kasvien kannalta kirjoitettua tallella, mut menee tässä vielä useampi vuosi, ennen kuin 19 vuotta tulee täyteenMä en jaksa pitää edes normipäiväkirjaa, saati rustailla sääpäiväkirjaa.
Ei kannata hoitsuks sit ruveta kun siellä sitä paska/kusi/oksennus/veri juttuja tauolla puhutaan.ihan kamalaa jos joku alkais puhumaan eritteistä samalla kun syön..varma keino saada aikaan suuri yökkäysrefleksi tai jopa oksentamaan miut.