..mä mitäkään lintuvihaa*soperran nopsasti*...ei oo mun vika että meijän sävelkorvat ei oikein tapaa yksiin ennen kissanpierua....Koittakaa nyt päästä siitä lintuvihastanne eroon, tai kaivan oman uzini sängyn alta.
..mä mitäkään lintuvihaa*soperran nopsasti*...ei oo mun vika että meijän sävelkorvat ei oikein tapaa yksiin ennen kissanpierua....Koittakaa nyt päästä siitä lintuvihastanne eroon, tai kaivan oman uzini sängyn alta.
UnikuviaNyt öitä, huomenna lokinkirkunan aikaan ylös 4.45
En vaan ukkosi ja sinut.Ja tuut ampuu lokit? Voi kiitos.
Tähän ei ihan huumori nyt riitäEn vaan ukkosi ja sinut.
Lokithan on oikeita kultakurkkuja noihin saatanan joutseniin verrattuina.Ja tuut ampuu lokit? Voi kiitos.
Melkein ehdin taas jo tykätä, mutta loppuviesti taas vesitti alun yrityksen hyvään.Oih, sä saat mut kuulostamaan nyt ihan kamalalta hirviöltä
No, on se toi satakielen liika aikainen kakomin...laulaminen kuitenki paljon paremman kuulosta kuin jonkun harakanpoikien ryhmäjoiku
Tasoissa ollaan.Tähän ei ihan huumori nyt riitä
Mä oon aina aatellut että sä oisit nainenMelkein ehdin taas jo tykätä, mutta loppuviesti taas vesitti alun yrityksen hyvään.
Alkaa taas muna nousta.
Tänään näin 2 joutsenta ja ihailin miten kauniita ne onLokithan on oikeita kultakurkkuja noihin saatanan joutseniin verrattuina.
Mä oon aina aatellut että sä oisit nainen
täällä niitä on paljon. kauniita kyllä mut laulutunnit ovat jääneet väliin.Tänään näin 2 joutsenta ja ihailin miten kauniita ne on
Eiköhän sitä herkkua ole luvassa koko kesä. Ja hyvällä onnella vielä tammikuussakin.Tänään näin 2 haaraseisovaa pissivää miestä ja ihailin miten kauniita ne on
Niinpä tietenkin, niinpä tietenkinAi vain ihailit? Minä sentään menin ja hiplasin heidän pallejaankin.
Oisko tästä helpotusta siihen? Ihan ilman kummempaa syytäMelkein ehdin taas jo tykätä, mutta loppuviesti taas vesitti alun yrityksen hyvään.
Alkaa taas verenpaine nousta.
Täytyy kai kun sitä ne kaikki kerjää kusemisillaan.Niinpä tietenkin, niinpä tietenkin
Meinaakko, että joku konepistoolinpärinä ottais päähän vähemmän kuin lintujen tahallinen sirkutus?Koittakaa nyt päästä siitä lintuvihastanne eroon, tai kaivan oman uzini sängyn alta.
En meinaa. Ei ota päähän enää mikään sen jälkeen.Meinaakko, että joku konepistoolinpärinä ottais päähän vähemmän kuin lintujen tahallinen sirkutus?
Pitäiskö miesten lopettaa pissaaminen sinun mieliksesi?Eiköhän sitä herkkua ole luvassa koko kesä. Ja hyvällä onnella vielä tammikuussakin.
Kysy Elenalta.Pitäiskö miesten lopettaa pissaaminen sinun mieliksesi?
Minkäs me sille voidaan, että meillä on parempi tähtäin.
Miks multa? Sullahan täällä on hirveet raget menossa ja haluat hakata kaikki lintubongaritkin vibrallasKysy Elenalta.
Noh noh. Nyt kyllä..Miks multa? Sullahan täällä on hirveet raget menossa ja haluat hakata kaikki lintubongaritkin vibrallas
Aloitetaas ihan siitä, että kerrot monellako konepistoolilla olet ampunut?En meinaa. Ei ota päähän enää mikään sen jälkeen.