The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Varmaan. Mutta nyt ymmärrän enemmän tylsiä veitsiä.

Paperimassasta tehty kirves? Se menee kyllä jo liian pitkälle.
Sopikaamme Luna sillai, että kun muutamme yhteen niin annat mun hoitaa kaikki hommat missä tarvitaan teräasetta.
Sinä voit sit hoitaa kaikki ne hommat mis tarttee pesukonetta tai pölynimuria.
Sit sun sormet ei me rikki, eikä mun kalsarini muutu pinkeiksi.

Mutta ennen sitä saat luvan opetella sietämään humppaa, joten aloitetaan siedätyshoito heti:

 
Sopikaamme Luna sillai, että kun muutamme yhteen niin annat mun hoitaa kaikki hommat missä tarvitaan teräasetta.
Sinä voit sit hoitaa kaikki ne hommat mis tarttee pesukonetta tai pölynimuria.
Sit sun sormet ei me rikki, eikä mun kalsarini muutu pinkeiksi.

Mutta ennen sitä saat luvan opetella sietämään humppaa, joten aloitetaan siedätyshoito heti:

Mutta pinkeät kalsarit toisi etuvarustuksen hyvin esiin.
 
Mutta pinkeät kalsarit toisi etuvarustuksen hyvin esiin.
Plääh. Hyvä mainos ei takaa, että tuote toimii.

Sitäpaitti ihmiset on parivalinnoissaan ihan pähkähulluja. Ne ottaa semmoisen josta tykkäävät ja sit odottavat kymmenen vuotta todetakseen, että toi kumminkin haisee pahalle, laittaa vessapaperirullan väärinpäin telineeseen, eikä ymmärrä kevätverhojen päälle yhtään mitään. Eli on inhottava.

Fiksumpaa olis ottaa semmoinen jota inhoaa ensi silmäyksellä. Lopputulos on ihan sama, mut missään vaiheessa ei tarttis pettyä.

Me urosotukset kumminkin huonoinakin ollaan monissa asioissa melko käteviä. Naarasotuksetkin varmasti ovat joissain tapauksissa hyviä olla olemassa... ööh... annas kun mä mietin viis vuotta niin varmasti keksin jotain.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä