Silti ärsyttää. Tukka on naamalla.Pukeutumiskysymys
Mä sihautan kun pääsen kotio.Maustamatonta jogua ja kahvia
Mulla on lääke tukkaongelmaan, haluatko kuulla?Silti ärsyttää. Tukka on naamalla.
Ai simapullonMä sihautan kun pääsen kotio.
En. Tiedän vastauksen.Mulla on lääke tukkaongelmaan, haluatko kuulla?
En. Tiedän vastauksen.
OluenAi simapullon
Hööh, sain ruokaa ja formuloiden aika-ajotkin meni suomalaisittain hyvin
Täällä on jo vappusää.
Tuulee perhanasti ja sataa lunta.
Pitäiskö lähteä piknikille vai siivota kämpää?
Vai köllähtäiskö sohvalle kirjan kans ja sihauttais kaljan?
Olisikin mut ei oo. Heräsin aamulla kurkku kipeenä ja luulin että oon vaan kuorsannu liikaa mut eipä oo olo parantanu vaan pahentunut.Vilu on ja nokka vuotaa ja veto aivan pois.Moi, onko pervå vappu?
Olisikin mut ei oo. Heräsin aamulla kurkku kipeenä ja luulin että oon vaan kuorsannu liikaa mut eipä oo olo parantanu vaan pahentunut.Vilu on ja nokka vuotaa ja veto aivan pois.
Onks kaikki okei?? Ootko kauan ollu?Joo, mä vietän vappuu meilahden hospitaalissa ja sain tänäänkin mömmöö suoraan suoneenkin ja kuulemma tiistaina kaivelevat koepaloja keuhkoista
Toivottavasti et tule kipeäksi.Olisikin mut ei oo. Heräsin aamulla kurkku kipeenä ja luulin että oon vaan kuorsannu liikaa mut eipä oo olo parantanu vaan pahentunut.Vilu on ja nokka vuotaa ja veto aivan pois.
Tänne lupasivat illaks ja huomiseks kunnon lumimyräkkää, saa nähdä pitääkö paikkansa...katoin ILn sivuilta ja ne on erehtyneet ennenniiKeravalla sataa lunta. Alkaa olla maa valkoinen.
Saa nähä sataako mun kotinurkilla.Tänne lupasivat illaks ja huomiseks kunnon lumimyräkkää, saa nähdä pitääkö paikkansa...katoin ILn sivuilta ja ne on erehtyneet ennennii
Keravalla sataa lunta. Alkaa olla maa valkoinen.
Toivotaan etten. Joko on kevät flunssa tulossa,nytkin ulkona tuulee ja on tosi kylmä tai sitten stressi laukee ja iskee sen takia flunssan. Sen enepää avaamatta mut täs on muutama viikko ollu meijä perheellä vähän...vaikka ei henk.koht. koske mua niin kaikilla on ollu stressiä ja itkua.Et jos stressistä johtuvaa tai siitä et rupee helpottaa,en tiedä.Toivottavasti et tule kipeäksi.