Joo tolleen mun pitässii syyä mutku aina ei muista...ei edes joka toinen päiväSeliseli
Syöt pikkusesti mutta tasaisin väliajoin ...ettei verensokerit heilu ja silleen..kyllä sie tiiät, iso tyttö
Joo tolleen mun pitässii syyä mutku aina ei muista...ei edes joka toinen päiväSeliseli
Syöt pikkusesti mutta tasaisin väliajoin ...ettei verensokerit heilu ja silleen..kyllä sie tiiät, iso tyttö
Sanoinhan, että mitä muuta!Unohit kipujen valittamisen
Heti tulen jos sulla on untuvatäkki?
Mulla on.Heti tulen jos sulla on untuvatäkki?
Huonosta muistista ei ollakaan vähään aikaan valitettu?Sanoinhan, että mitä muuta!
Se kattaa kivut ja muut, joita en muistanut.
Shut up!Mulla on.
Kuules hanipöö - tää on elämää. Joskus sujuu, joskus ei mutta heti helpottaa kun asioista p u h u uKyllä näillä on vaikeuksia, on liikaa lunta, liian kylmä, liian kuuma, ei muista syödä ja mitä muuta,
Mä en valittele, vaikka en ole kokenut naisen rakkautta vuosikausiin, enkä miehekkään.
Osanotto & halausSe on silviisiin, että tällä pallolla on taas yksi hyvä ihminen vähemmän.
Sitä alkaa hiukka pelottaa kun lapsuusajan ystävien vanhempia alkaa laota. Tulee liian liki. Ja kun jo tietää mitä on kaivata poismenneitä vuosikymmeniä niin...
Olen pahoillani menetyksestäsi*halaan*Se on silviisiin, että tällä pallolla on taas yksi hyvä ihminen vähemmän.
Sitä alkaa hiukka pelottaa kun lapsuusajan ystävien vanhempia alkaa laota. Tulee liian liki. Ja kun jo tietää mitä on kaivata poismenneitä vuosikymmeniä niin...
Piiskataan sille ruokahalua
Se on silviisiin, että tällä pallolla on taas yksi hyvä ihminen vähemmän.
Voiko sitten heittää mun mustan , hupullisen puseron roskiin?Kuules hanipöö - tää on elämää. Joskus sujuu, joskus ei mutta heti helpottaa kun asioista p u h u u
Ja eläpä huoli ollenkaan, joku päivä sun eteesi ja elämääsi ilmestyy nainen joka saa vilkasukkasi pyörimään jaloissasi ja syrämesi ihanasti sykerölleen
No ei niitä nyt piiskaamalla saa enemmänPiiskataan sille haluja
Etkö usko koivuuvitsan parantavaan voimaan?No ei niitä nyt piiskaamalla saa enemmän
Tuosta hyvästä saat piiskaa. Majuri pitää kii.anna tulla vaan, kyllä tähän maailmaan ääntä mahtuu..
Höpöhöpö....höpöEtkö usko koivuuvitsan parantavaan voimaan?
Se varmasti parantaa monet vaivat
mikäs siinä pierussa on vikana...uusiutuva luonnonvarahan se *istuu jämäkästi kahdella pakarallaan*Tuosta hyvästä saat piiskaa. Majuri pitää kii.
öööö...miten se liittyy siihen että oot ihan hullunhassuna elämäsi naiseen?Voiko sitten heittää mun mustan , hupullisen puseron roskiin?
Nyt ei pieretä.mikäs siinä pierussa on vikana...uusiutuva luonnonvarahan se *istuu jämäkästi kahdella pakarallaan*
Keljuja nuo vanhanaikaiset ei voimavirta-hellat.Ihmettelin, että onko hella mennyt rikki kun makkarapannu ei alkanut lämmetä. Hellan iso levy siis.
Mutta ei siinä ollutkaan vikaa. Viimeksi vaan olin sammuttanut uunin huolimattomasti. Uuni oli kyl pois päältä ja merkkivalo sammunut mutta katkaisija oli millin vinossa. Hipaisu uunin kytkimeen loksautti sen kohdalleen ja iso levy lämpeni oitis.
Noku oon sillä puserolla koittanut saaha hellun itelleni.öööö...miten se liittyy siihen että oot ihan hullunhassuna elämäsi naiseen?
Jos on puishuono pusero, niin heitä pois.