The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllä näillä on vaikeuksia, on liikaa lunta, liian kylmä, liian kuuma, ei muista syödä ja mitä muuta,
Mä en valittele, vaikka en ole kokenut naisen rakkautta vuosikausiin, enkä miehekkään.
Kuules hanipöö :) - tää on elämää. Joskus sujuu, joskus ei mutta heti helpottaa kun asioista p u h u u(y)

Ja eläpä huoli ollenkaan, joku päivä sun eteesi ja elämääsi ilmestyy nainen joka saa vilkasukkasi pyörimään jaloissasi ja syrämesi ihanasti sykerölleen:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
:( Se on silviisiin, että tällä pallolla on taas yksi hyvä ihminen vähemmän.

Sitä alkaa hiukka pelottaa kun lapsuusajan ystävien vanhempia alkaa laota. Tulee liian liki. Ja kun jo tietää mitä on kaivata poismenneitä vuosikymmeniä niin...
 
Ihmettelin, että onko hella mennyt rikki kun makkarapannu ei alkanut lämmetä. Hellan iso levy siis.

Mutta ei siinä ollutkaan vikaa. Viimeksi vaan olin sammuttanut uunin huolimattomasti. Uuni oli kyl pois päältä ja merkkivalo sammunut mutta katkaisija oli millin vinossa. Hipaisu uunin kytkimeen loksautti sen kohdalleen ja iso levy lämpeni oitis.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Ihmettelin, että onko hella mennyt rikki kun makkarapannu ei alkanut lämmetä. Hellan iso levy siis.

Mutta ei siinä ollutkaan vikaa. Viimeksi vaan olin sammuttanut uunin huolimattomasti. Uuni oli kyl pois päältä ja merkkivalo sammunut mutta katkaisija oli millin vinossa. Hipaisu uunin kytkimeen loksautti sen kohdalleen ja iso levy lämpeni oitis.
Keljuja nuo vanhanaikaiset ei voimavirta-hellat.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä