Miten tiukka ja matala vako pitää olla jos sieltä ei piikkikorolla kouraise?no miten sä nyt niillä sitten koukit...joo, saaplarin Ellu, toi kyselyintos tarttuu!
Viimeksi muokattu:
Miten tiukka ja matala vako pitää olla jos sieltä ei piikkikorolla kouraise?no miten sä nyt niillä sitten koukit...joo, saaplarin Ellu, toi kyselyintos tarttuu!
Ei ole.Nii just tai siis emmä tiiä kun ei mulla sellasia pukamia oo ikinä ollut Lunalla vissiin on ja pilaa hyvät kengät niillä
Joo pitää olla toisenlaiset kengät.Hyvä, sillä korkkarit olis varmaankin aika epämukavat, kun kiskot mua ahkiossa umpihangessa
..mulla on nyt pylly kippeenä pelkästä hajatelmastaMiten tiukka ja matala rako pitää olla jos sieltä ei piikkikorolla kouraise?
Miten tiukka ja matala rako pitää olla jos sieltä ei piikkikorolla kouraise?
Lainaat epekiltä ne vetokoirat ja istut majurin syliin siihen ahkioon.Joo pitää olla toisenlaiset kengät.
Niin esim. pilkkihaalarit!Paitsi jos on tietynlaiset hepenet päällä. Silloin voi pitää vähän aikaa korkkareita.
Mut sillon riittää jos on korkkarit kohti kattoaPaitsi jos on tietynlaiset hepenet päällä. Silloin voi pitää vähän aikaa korkkareita.
JooNiin esim. pilkkihaalarit!
Niin siinä lopulta käy.Mut sillon riittää jos on korkkarit kohti kattoa
Isoppoja kerto
Dodih!! Nyt sotketaan haluamiset ja h a l u a m i s e t k i n!!! Kiesus teijen kanssa*kiemurtelee*...*ja hakee tyynyn puristeltavaksi*
Mä kansMä oon saanut Lunalta tänä iltana niin paljon alapeukkua että kohta on mullakin maailman mahtavimmat peräpukamat!
Sinnekkö hää peukutti?Mä oon saanut Lunalta tänä iltana niin paljon alapeukkua että kohta on mullakin maailman mahtavimmat peräpukamat!
Mä oon saanut Lunalta tänä iltana niin paljon alapeukkua että kohta on mullakin maailman mahtavimmat peräpukamat!
Eksä ny tyrkänny Toffosen teippiä pöllösilmään suojaksi kun jo neuvottiin? Ois kantsinuMä oon saanut Lunalta tänä iltana niin paljon alapeukkua että kohta on mullakin maailman mahtavimmat peräpukamat!
Mä kans
Luna ei tykkää meistä
Hommaa peltikalsaritMä oon saanut Lunalta tänä iltana niin paljon alapeukkua että kohta on mullakin maailman mahtavimmat peräpukamat!
Turhaan viskon tänne elämänviisauksiani, kukaan niitä kuitenkaan noudataEksä ny tyrkänny Toffosen teippiä pöllösilmään suojaksi kun jo neuvottiin? Ois kantsinu
Ethän vaan kokeillut pyyhkiä korkkarilla?Oikeesti jos puhutaan niin...ei se teippi kyllä mitn auta jos on näinkin herkkis tyyppinen...miusta ihan tuntuu siltä etten mä huomenna kävele saati istu näitten juttujen takia ...
Ei niin...jatkuvasti peukuttamassa hirveellä ragella ja mitä me muka ollaan niinku tehty? Ei mittää, ihan kiltisti ollaan oltuMä kans
Luna ei tykkää meistä