Pätkiin loman joutuu niin se kannattaa ainakin ajoittaaOho, sä otat kisat tosissaan Loma onkin hyvä, voi keskittyä katsomiseen ihan sydämen kyllyydestä.
Viimeksi muokattu:
Pätkiin loman joutuu niin se kannattaa ainakin ajoittaaOho, sä otat kisat tosissaan Loma onkin hyvä, voi keskittyä katsomiseen ihan sydämen kyllyydestä.
Ei niillä tee mitään.Siis mitäs vikaa korkkareissa on että niillä pitäs peppunsa pyyhkiä...nätit kengäthän ne on
Joo haluanSä oot kyllä kohta niin pulassa ton sun kyselyikäs kanssa...ootko ny ihavvarma että haluut Luniksen vastauksen?
Intohimoinen kisastudiossa katsoja tarvitsee kunnon töllöttimen. Onko ikinä ennen kisoja himottanut vaihtaa töllötin uuteen?Pätkiin loman jouuu niin se kannattaa ainakin ajoittaa
Tekeehän...esim. koristeena eteisen lattiallaEi niillä tee mitään.
Paremmin sopisivat pyyhkimiseen. Mutta kukin koikkelehtii tavallaan, ei mennä siihen.Siis mitäs vikaa korkkareissa on että niillä pitäs peppunsa pyyhkiä...nätit kengäthän ne on
No tuliko toi nyt yllärinä? EiJoo haluan
Ja saattaa tulla ikäviä hiertymiä pukamiin jos kunnon stiletolla pyyhkäseeSiis mitäs vikaa korkkareissa on että niillä pitäs peppunsa pyyhkiä...nätit kengäthän ne on
no miten sä nyt niillä sitten koukit...joo, saaplarin Ellu, toi kyselyintos tarttuu!Paremmin sopisivat pyyhkimiseen. Mutta kukin koikkelehtii tavallaan, ei mennä siihen.
Ai sä et puhunutkaan Tanssii Tähtien Kanssa-finaalistaAikuisten mm kisoihin mul on viikko lomaa+yks maanantai jos finaaliin mennään.
Nii just tai siis emmä tiiä kun ei mulla sellasia pukamia oo ikinä ollut Lunalla vissiin on ja pilaa hyvät kengät niilläJa saattaa tulla ikäviä hiertymiä pukamiin jos kunnon stiletolla pyyhkäsee
Niih haluaminen on kivaaJoo haluan
Ne ei oo Minna Parikat, ne on Luna PukamatNii just tai siis emmä tiiä kun ei mulla sellasia pukamia oo ikinä ollut Lunalla vissiin on ja pilaa hyvät kengät niillä
Tekeehän...esim. koristeena eteisen lattialla
Mitä mä just luin?Tekeehän...esim. koristeena Asiankannattajan eteisen lattialla pikkareitten vieressä
Ne ei oo Minna Parikat, ne on Luna Pukamat
Dodih!! Nyt sotketaan haluamiset ja h a l u a m i s e t k i n!!! Kiesus teijen kanssa*kiemurtelee*...*ja hakee tyynyn puristeltavaksi*Niih haluaminen on kivaa
Laittakaa tekin Toffon teippiä takapuoleen. Ei tule hiertymiä, voi hinkata rauhassaNe ei oo Minna Parikat, ne on Luna Pukamat
Mahtaako löytyä retrona.Hiplasin eilen kodinkoneliikkeessä myös töllöttimiä. On ne mahottomia nuo uudet ruudut. Tosi isoja ja litteitä. Ehkä joskus uusitaan myös töllötin.
Ei koriste esineitä kuulukaan käyttää
Mä en pysty käyttää korkkareita.
Koriste?Ei koriste esineitä kuulukaan käyttää
Ai pahus, mun putkitv on muuten mun sedällä. Samoin kun mun vhs-nauhuri.Mahtaako löytyä retrona.
Mutta jos 70-luvun kuvaputki-tv mankelin läpi?
Hyvä, sillä korkkarit olis varmaankin aika epämukavat, kun kiskot mua ahkiossa umpihangessa
Mä en pysty käyttää korkkareita.