Olen väsynyt ja nyt ei riitä virta remppaamiseen. Parhaillaan tarjouksia hakemassa muutamalta remppamieheltä.
Kais!!!!!!jääpalat viilentää kivasti ja sulaa... pisarat tippuu ja valuu pitkin...
Kattinen sentään....
Jääpaloja ja samppanjaa. Kyllä se siitä!Lähdenkin tästä hakemaan jääpaloja..
..tosin eipä nekään kyllä taija auttaa nyt....
Et kumminkaan osta, lupaat vaan kun oot siinä iässäok, ostan sitä heti seuraavalla kauppareissulla.
Ei kaikkea nyt tarviikaan ite lähteä tekemään, hyvä vain kun voi ulkoistaakinOlen väsynyt ja nyt ei riitä virta remppaamiseen. Parhaillaan tarjouksia hakemassa muutamalta remppamieheltä.
Soriiii murunenKais!!!!!!
Kerpeles nyt tässä tätä...
Nyt vasta huomasit? Mä huomasin sen heti kun näin ton kuvan....eiku *etsii kisun häpeänurkkaa epätoivoissaan*Eiku mitä saatanaa, eihän tuo ole napa!
Eihä sitä ite tarvii kaikkee tehäOlen väsynyt ja nyt ei riitä virta remppaamiseen. Parhaillaan tarjouksia hakemassa muutamalta remppamieheltä.
Juu, ihan niin varmaan pahoitteletkin siellä kun meikäläinen kiemurtelee ja olotilailee ja haluilee jajaja...Soriiii murunen
Säästäväisenä ihmisenä tuntuu tuhlaukselta käyttää vierasta työvoimaa, mutta kallistun nopeuden ja asiallisen jäljen puoleen.Ei kaikkea nyt tarviikaan ite lähteä tekemään, hyvä vain kun voi ulkoistaakin
Muuttamisessa on jo oma iso hommansa.
Väsyttää, nukuin jo sohvalla. Oltiin koko päivä liikenteessä. Huominen meneekin sitten kontaten.
No niin...Eihä sitä ite tarvii kaikkee tehä
Nää hyvin olennaiset kuvasisällöt kyllä hyppäävät esiin...Nyt vasta huomasit? Mä huomasin sen heti kun näin ton kuvan....eiku *etsii kisun häpeänurkkaa epätoivoissaan*
Kiitos samoin sinnekin , mukavaa illanjatkoaSaunottu ja sapuska on valmista. Eilisen "vain elämää" jakson kimppuun siis.
Kivat illat kaikille!
Ihanaa*hyppää Majurin kaulaan ja pussaa posket märiksi*!!!!PAHEKSUN
Näppärä tyttö, taivut nuuskuttelemaan varpaitasi.
Kivaa iltaaSaunottu ja sapuska on valmista. Eilisen "vain elämää" jakson kimppuun siis.
Kivat illat kaikille!
Missä sää olit???? Hirveetä, täällä on harmaatkin ihmetelleet että oot sä ok!PAHEKSUN
Kunto on olosuhteisiin nähen hyvä, oli "pikku" infektiota ja käväsin hoidoissaIhanaa*hyppää Majurin kaulaan ja pussaa posket märiksi*!!!!
Paheksu vaan vaikka ja kuinka!!
Sie oot siinä, kaikki kunnossa?
Majuriiii ! ! ! Mis oot olluna ?PAHEKSUN