Ohoh, viikon päästä on vappu, justiin se huhtikuu vasta alkoi.
Miks mulle tuli ilmo että Luna on siteerannut viestiäsi mutku mä katon tänne niin luna onkin siteerannut kaisia? Olenko minä Kais?
Jep, ja meillä on vielä pääsiäiskoristeet oksineen paikalla, varmaan sulassa sovussa pian ilmapallojen ja serpentiinien kanssaOhoh, viikon päästä on vappu, justiin se huhtikuu vasta alkoi.
Toi alpron kauramaito ei ainakaan sakkaannu kahvissa eikä kauran maku tuu läpiTäytys ostaa kans vihdoin kasvimaitoa kahvimaidoksi ja kokeilla.
Häääh ? Sie ootkin mieMiks mulle tuli ilmo että Luna on siteerannut viestiäsi mutku mä katon tänne niin luna onkin siteerannut kaisia? Olenko minä Kais?
Täytys ostaa kans vihdoin kasvimaitoa kahvimaidoksi ja kokeilla.
Hyi..Toi alpron kauramaito ei ainakaan sakkaannu kahvissa eikä kauran maku tuu läpi
Hyi..
Hyihyihyihyi!
Se ei ole maitoa jossei ole tullu nisäkkään nisän läpi!
Totta kahaviki paahdetuista kikherneistä?
Tai poronpapanoista?
Okei kaurajuomaa jos pittää nipottaaHyi..
Hyihyihyihyi!
Se ei ole maitoa jossei ole tullu nisäkkään nisän läpi!
Totta kahaviki paahdetuista kikherneistä?
Tai poronpapanoista?
ok, ostan sitä heti seuraavalla kauppareissulla.Toi alpron kauramaito ei ainakaan sakkaannu kahvissa eikä kauran maku tuu läpi
Toivottavasti maistuu sulle,makuja on niin erinlaisia. Jotkut tykkää myös pähkinäjuomista tai soijajuomista.ok, ostan sitä heti seuraavalla kauppareissulla.
Vitsihän tuo oli. Juo vaikka mitä, mitä se mulle kuuluuOkei kaurajuomaa jos pittää nipottaa
Mä en enää käytä lehmänmaitoo tai kermaa kahvissa,yks syy on se että saan vatsavaivoja maidosta enkä myöskään halua maitoa muutenkaan käyttää kun vaihtoehtoja löytyy. Pieniä määriä jogurttia tai rahkaa voin käyttää,hylamaidosta en tykkää.
Mä käytän mielummin sellaista tuotetta mistä saan hyvän olon.
Tavallista kahvia juon kyllä.
Niinhä mie juonVitsihän tuo oli. Juo vaikka mitä, mitä se mulle kuuluu
Mä oon tehnyt smoothieita niistä manteli- ja kookos(maito)juomasta. Tulloo hyvvee.Toivottavasti maistuu sulle,makuja on niin erinlaisia. Jotkut tykkää myös pähkinäjuomista tai soijajuomista.
Fermentoitu soija on ookoo, muut ovatToivottavasti maistuu sulle,makuja on niin erinlaisia. Jotkut tykkää myös pähkinäjuomista tai soijajuomista.
Jooh,tulee namiaMä oon tehnyt smoothieita niistä manteli- ja kookos(maito)juomasta. Tulloo hyvvee.
EikuFermentoitu soija on ookoo, muut ovat
Saatanasta!
Eiku mitä saatanaa, eihän tuo ole napa!Eiku
Taitaapi olla istumapaikka tuhmille tyvärilleEiku mitä saatanaa, eihän tuo ole napa!
Eiku mitä saatanaa, eihän tuo ole napa!
Eiku mitä saatanaa, eihän tuo ole napa!
No sä voit jättää ostamatta ja syömättäJoka paikkaan sitä kauraa pitää tunkea
Natural Kauralakritsi - Panda