Siis mitä mä just luin?Eikö oo muuten ihanaa..isosti palkitsevaa kun onnistuu ööh... niin voi sitä keittiössäkin ? Siis kun se tulee vahingossa se onnistuminen, ainakin multa..ei ole varaa kehuskella taidoilla.
Summamutikassa vaan ja sinnepäin
Siis mitä mä just luin?Eikö oo muuten ihanaa..isosti palkitsevaa kun onnistuu ööh... niin voi sitä keittiössäkin ? Siis kun se tulee vahingossa se onnistuminen, ainakin multa..ei ole varaa kehuskella taidoilla.
Summamutikassa vaan ja sinnepäin
No saa. Vähän.Mummi saa seota vähän kun toinen täyttää kokonaisen vuoden.
Hiukan muokkasin ...Huomenna on sitten Suuret Synttärijuhlat. Pari viikkoa etuajassa, mutta kun mummin murunen lähtee vanhempineen Espanjaan eikä ole 1v päivänään mummin pussailtavana.
Mummi tekee mansikkakakkua.
Ostin aurinkolasit, mekon ja Espanjassa odottaa hiekkalelusetti, kellukkeet ja jalkapallo. Ja pinkit rusettisandaalit.
Mummi saa seota i s o s t i kun toinen täyttää kokonaisen vuoden.
Jaa...heti nimitellään...jos en oo joku kukka-amme aka freesia niin nyt sitten hyisintti*huokaan...syvään*Hyasintti taas elementissään.
Vasta elokuussa kun Ruttunaama vol 2 eli serkku syntyyNo saa. Vähän.
Mutta pidä varasi. Tolla menolla bitsimäisyys on mennyttä ja sinusta tulee pullamössömummo.
Ilman ksantaanikumia saattaisin maistaa - ja kun tuota maissitärkkelystäkin, ei tuu kauppoja:-(Mä ostin citymarketista tuota tänään, on hyvää...oli pakko ostaa kun edellinen purkillinen loppui
Ihan höpöhöpöjäSiis mitä mä just luin?
Hyasintit taas sieraimissa
Awwww suloistaHuomenna on sitten Suuret Synttärijuhlat. Pari viikkoa etuajassa, mutta kun mummin murunen lähtee vanhempineen Espanjaan eikä ole 1v päivänään mummin pussailtavana.
Mummi tekee mansikkakakkua.
Ostin aurinkolasit, mekon ja Espanjassa odottaa hiekkalelusetti, kellukkeet ja jalkapallo. Ja pinkit rusettisandaalit.
Mummi saa seota vähän kun toinen täyttää kokonaisen vuoden.
Täytys ostaa kans vihdoin kasvimaitoa kahvimaidoksi ja kokeilla.Kahvia kauramaidolla ( alpro )