Softy
JaaSinusta on helppo tykätä.
JaaSinusta on helppo tykätä.
Moi!Hyvää päivää, Softy!
Moi.
Ei oo häpee olla nopeeEi parane iän myötä.
Siis mikäli ex- rouvakultaani on uskominen.
Usein sain kuulla olevani nopea.
Never eat the yellow snowAnteeksi ruma kielenkäyttöni oli tarkoitus kirjoittaa että pitää käydä virtsalla.
Lumihankeen on mukava pissiä ja kirjoitella samalla. Lapsena kirjoitin aina oman nimen, nykyisin kirjoitan aina vain, että oulu on paska kaupunni.
Kaikilla siihen harrastukseen ei ole mahdollisuutta, mutta minulla onneksi on, varusteet:
- Mulkku
- Neitseellistä lunta
- riittävän iso rakko
- oma auto
Never eat the yellow snow
Tarkennan, et se taisi olla joku siirtokeuhko-yhdistys. Onhan sairaaloissa elinsiirtokoordinaattorit ym. Melkoinen business onkin, mutta lukekaa Ilon kaupunki- kirja, selviää pieni osa siitäKolme luomukasvatetun- ruokitun kanan munaa täytyy olla. Ei tosiaan yksi riitä nälkää pitämään loitolla.
Tuohon ketjuun majuri kirjoitti ennen kuin häippäsi lääketehtaan mannekiiniksi - siis elinsiirtoja ja dialyysejä ei tarvis, jos ruoka olis kunnolllista.
Jatkan tähän uutisesta, minkä kuulin kauan sitten radiosta, et belgialaiset viljelijät eivät halunneet käyttää korrenvahvistajia (viljassa), koska he itse sairastuivat siitä viljasta. Oireita ei kerrottu, mutta jäi mieleen. Siihen aikaan ei ollut karppaajia vielä - julkisuudessa ainakaan - vaan moni alkoi suosia luomuviljaa kaikessa hiljaisuudessa. Ei silloin ollut vielä suorakylvöäkään, mikä glyfosaatin myötä on tullut maan tavaksi:-(Ei todellakaan. Ilman viljaa riittää virtaa vaikka muille jakaa
Et ole selvästikään edes kokeillut
Ummetus tulee viljasta, mut varmaan johtuu niistä korrenvahvistajista, mitä Suomessa tehomaataloudessa on käytetty vuosikaudet
RIP. Komea oli ura.Kepeitä multia Pekka Myllykoskelle
Aivan liian aikaisin piti poistuman..mutta musiikkinsa on ikuistaKepeitä multia Pekka Myllykoskelle
Sama täällä, grillattiin hampurilaisia ja pekoniakin oli. Ja bataattiranskalaisia. Sitten piti heittäytyä sohvalle pötkölleen.Yksi kolmesta tovin kotona ennen kuin lähtee yökyläilemään, kaksi huitelemassa kavereillaan
Ja mä en syö enää ikinäkoskaanmilloinkaan.
Enkä tee ruokaakaan.
Liian hyvää tuli vahingossa, jopa ipanoidenkin mielestä ...tässä on vähäinenkin aivotoiminta ollut jo hyvän tovin masussa pyörimässä
Sielläkin oli pekonia käsitelty!Sama täällä, grillattiin hampurilaisia ja pekoniakin oli. Ja bataattiranskalaisia. Sitten piti heittäytyä sohvalle pötkölleen.
Mä tein eilen lehmä&sipulipataa joka onnistui ihan yli odotusten.Yksi kolmesta tovin kotona ennen kuin lähtee yökyläilemään, kaksi huitelemassa kavereillaan
Ja mä en syö enää ikinäkoskaanmilloinkaan.
Enkä tee ruokaakaan.
Liian hyvää tuli vahingossa, jopa ipanoidenkin mielestä ...tässä on vähäinenkin aivotoiminta ollut jo hyvän tovin masussa pyörimässä
Eikö oo muuten ihanaa..ei, mun pitää välttää tuota sanaa...isosti palkitsevaa kun onnistuu keittiössä ? Siis kun se tulee vahingossa se onnistuminen, ainakin multa..ei ole varaa kehuskella taidoilla kun paikalla on kolme tiukkaa kriitikkoa.Mä tein eilen lehmä&sipulipataa joka onnistui ihan yli odotusten.
En tiiä uskallanko enää yrittääkään laittaa sapuskaa jos se ei enää onnistukaan noin hyvin?
Mä ostin citymarketista tuota tänään, on hyvää...oli pakko ostaa kun edellinen purkillinen loppuiSielläkin oli pekonia käsitelty!
Mie väsäsin kananpojan paistileikkeet andalusialaisittain salaatin kera ja yllätyin iloisesti kun nuille tuuliviirisyöjille kelpas kun oli mm.sipulia ja valkosipulia ja sciracha-kastiketta...
Saa kuulema tehdä toistekin
....ehkä sitten joskus kun on kulunut kauan kauan aikaa moisesta jälkiolotilakoomailusta
Mä tykkään kans ja nyt näemmä ipanatkin on siihen hyvin tottuneet, hitaasti mutta varmasti.Mä ostin citymarketista tuota tänään, on hyvää...oli pakko ostaa kun edellinen purkillinen loppui
Meillä kanssa pojat tykkää siitä...kukkosoosistaMä tykkään kans ja nyt näemmä ipanatkin on siihen hyvin tottuneet, hitaasti mutta varmasti.