The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Anteeksi ruma kielenkäyttöni oli tarkoitus kirjoittaa että pitää käydä virtsalla.
Lumihankeen on mukava pissiä ja kirjoitella samalla. Lapsena kirjoitin aina oman nimen, nykyisin kirjoitan aina vain, että oulu on paska kaupunni.
Kaikilla siihen harrastukseen ei ole mahdollisuutta, mutta minulla onneksi on, varusteet:
- Mulkku
- Neitseellistä lunta
- riittävän iso rakko
- oma auto
Never eat the yellow snow
 
vierailija
Kolme luomukasvatetun- ruokitun kanan munaa täytyy olla. Ei tosiaan yksi riitä nälkää pitämään loitolla.

Tuohon ketjuun majuri kirjoitti ennen kuin häippäsi lääketehtaan mannekiiniksi - siis elinsiirtoja ja dialyysejä ei tarvis, jos ruoka olis kunnolllista.
Tarkennan, et se taisi olla joku siirtokeuhko-yhdistys. Onhan sairaaloissa elinsiirtokoordinaattorit ym. Melkoinen business onkin, mutta lukekaa Ilon kaupunki- kirja, selviää pieni osa siitä(y)
 
vierailija
Ei todellakaan. Ilman viljaa riittää virtaa vaikka muille jakaa:)
Et ole selvästikään edes kokeillut;)
Ummetus tulee viljasta, mut varmaan johtuu niistä korrenvahvistajista, mitä Suomessa tehomaataloudessa on käytetty vuosikaudet:sick:
Jatkan tähän uutisesta, minkä kuulin kauan sitten radiosta, et belgialaiset viljelijät eivät halunneet käyttää korrenvahvistajia (viljassa), koska he itse sairastuivat siitä viljasta. Oireita ei kerrottu, mutta jäi mieleen. Siihen aikaan ei ollut karppaajia vielä - julkisuudessa ainakaan - vaan moni alkoi suosia luomuviljaa kaikessa hiljaisuudessa. Ei silloin ollut vielä suorakylvöäkään, mikä glyfosaatin myötä on tullut maan tavaksi:-(
 
Yksi kolmesta tovin kotona ennen kuin lähtee yökyläilemään:), kaksi huitelemassa kavereillaan (y)
Ja mä en syö enää ikinäkoskaanmilloinkaan:barefoot:.
Enkä tee ruokaakaan.

Liian hyvää tuli vahingossa, jopa ipanoidenkin mielestä :)...tässä on vähäinenkin aivotoiminta ollut jo hyvän tovin masussa pyörimässä:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Yksi kolmesta tovin kotona ennen kuin lähtee yökyläilemään:), kaksi huitelemassa kavereillaan (y)
Ja mä en syö enää ikinäkoskaanmilloinkaan:barefoot:.
Enkä tee ruokaakaan.

Liian hyvää tuli vahingossa, jopa ipanoidenkin mielestä :)...tässä on vähäinenkin aivotoiminta ollut jo hyvän tovin masussa pyörimässä:oops:
Sama täällä, grillattiin hampurilaisia ja pekoniakin oli. Ja bataattiranskalaisia. Sitten piti heittäytyä sohvalle pötkölleen.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Sama täällä, grillattiin hampurilaisia ja pekoniakin oli. Ja bataattiranskalaisia. Sitten piti heittäytyä sohvalle pötkölleen.
Sielläkin oli pekonia käsitelty!
Mie väsäsin kananpojan paistileikkeet andalusialaisittain salaatin kera ja yllätyin iloisesti kun nuille tuuliviirisyöjille kelpas kun oli mm.sipulia ja valkosipulia ja sciracha-kastiketta...
Saa kuulema tehdä toistekin(y)
....ehkä sitten joskus kun on kulunut kauan kauan aikaa moisesta jälkiolotilakoomailusta:barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais, epek ja Bitch
Yksi kolmesta tovin kotona ennen kuin lähtee yökyläilemään:), kaksi huitelemassa kavereillaan (y)
Ja mä en syö enää ikinäkoskaanmilloinkaan:barefoot:.
Enkä tee ruokaakaan.

Liian hyvää tuli vahingossa, jopa ipanoidenkin mielestä :)...tässä on vähäinenkin aivotoiminta ollut jo hyvän tovin masussa pyörimässä:oops:
Mä tein eilen lehmä&sipulipataa joka onnistui ihan yli odotusten.

En tiiä uskallanko enää yrittääkään laittaa sapuskaa jos se ei enää onnistukaan noin hyvin?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mä tein eilen lehmä&sipulipataa joka onnistui ihan yli odotusten.

En tiiä uskallanko enää yrittääkään laittaa sapuskaa jos se ei enää onnistukaan noin hyvin?
Eikö oo muuten ihanaa..ei, mun pitää välttää tuota sanaa:notworthy:...isosti palkitsevaa kun onnistuu keittiössä :)? Siis kun se tulee vahingossa se onnistuminen, ainakin multa..ei ole varaa kehuskella taidoilla kun paikalla on kolme tiukkaa kriitikkoa(y).

Summamutikassa vaan ja sinnepäin löysin rantein niin hyvää tulee:).
Ja kun on tarpeeks nälkäinen niin sitä nyt syö mitä tahansa!



...paitti semmoista nälkää ei tulekaan että pinaattikeittoa söisin:notworthy:*ufopääkkönen*:sick:
 
Sielläkin oli pekonia käsitelty!
Mie väsäsin kananpojan paistileikkeet andalusialaisittain salaatin kera ja yllätyin iloisesti kun nuille tuuliviirisyöjille kelpas kun oli mm.sipulia ja valkosipulia ja sciracha-kastiketta...
Saa kuulema tehdä toistekin(y)
....ehkä sitten joskus kun on kulunut kauan kauan aikaa moisesta jälkiolotilakoomailusta:barefoot:
Mä ostin citymarketista tuota tänään, on hyvää...oli pakko ostaa kun edellinen purkillinen loppui(y)
 
Huomenna on sitten Suuret Synttärijuhlat. Pari viikkoa etuajassa, mutta kun mummin murunen lähtee vanhempineen Espanjaan eikä ole 1v päivänään mummin pussailtavana.
Mummi tekee mansikkakakkua.

Ostin aurinkolasit, mekon ja Espanjassa odottaa hiekkalelusetti, kellukkeet ja jalkapallo. Ja pinkit rusettisandaalit.

Mummi saa seota vähän kun toinen täyttää kokonaisen vuoden.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä