Siis joo, voihan sen suihkun a l o t t a a niin mutta jos meinaa herätä niin semmonen kivan viilee sitten lopuksi*että tulee semmonen nukkapinta pystyssä- olonen ...Lämmin suihku on lempeä herätys.
Siis joo, voihan sen suihkun a l o t t a a niin mutta jos meinaa herätä niin semmonen kivan viilee sitten lopuksi*että tulee semmonen nukkapinta pystyssä- olonen ...Lämmin suihku on lempeä herätys.
Lopuksi voi olla hieman viileätä.Siis joo, voihan sen suihkun a l o t t a a niin mutta jos meinaa herätä niin semmonen kivan viilee sitten lopuksi*että tulee semmonen nukkapinta pystyssä- olonen ...
No niimpä Miekin huolestuin ku ei oo näkynySama juttu, Majuri on mielessä ollut..
Ei voi muuta toivoa kuin että olisi kunnossa..ja jos jostain syystä ei olisikaan, niin silloin parhaassa hoidossa...
Onnea uuteen kotiinHuomenta rautakauppaan hänen tiensä käy. Asunto on ostettu ja nyt alkaa remontin suunnittelu
Istuin kuuman suihkun alla ja leppuutin hermojani...ja nyt minä juon kahvia<-----mällinaamakahvihymiö...lämpimässä suihkussa mitn virkisty, kivan viilee se pitää silloin olla eikä maitovelliä...
Huomenia..
Ei todellakaan. Ilman viljaa riittää virtaa vaikka muille jakaaMunalla ei pärjää pitkälle. Puuro on hyvä vatsalle ja pitää nälän poissa aika pitkään.
Kolme luomukasvatetun- ruokitun kanan munaa täytyy olla. Ei tosiaan yksi riitä nälkää pitämään loitolla.Munalla ei pärjää pitkälle. Puuro on hyvä vatsalle ja pitää nälän poissa aika pitkään.
Täällä teini nukkuu. Pitää olla hissunkissun.Ei vitsit kun nää pojat on nopeita ..milemmat jo ulkona fillaroimassa! Ja tässä jo ehti yks kännykkä hävitä ja koko joukolla etsittiinkin, löytyi!
Tirpana rötväilee mun kanssa...
Ei parane iän myötä.Ei vitsit kun nää pojat on nopeita
Ei saa olla liian nopea. Siitä tulee pelkkää sanomista.Ei parane iän myötä.
Siis mikäli ex- rouvakultaani on uskominen.
Usein sain kuulla olevani nopea.
Eikö ne koomaile nukkuessaan..ainakaan mihinkään herätyskelloon tahdota herätäTäällä teini nukkuu. Pitää olla hissunkissun.
..mutta ei se nopeus aina pahasta ole ollenkaan ..Ei parane iän myötä.
Siis mikäli ex- rouvakultaani on uskominen.
Usein sain kuulla olevani nopea.
Mun teini ei koomaile. On niinku minä. Antaa nukkua.Eikö ne koomaile nukkuessaan..ainakaan mihinkään herätyskelloon tahdota herätä
Mistä tulikin mieleen että niitä pattereita pitää hankkia!!
..ja just pääsin sanomasta että ei se a i n a haitaksi...mättähiäEi saa olla liian nopea. Siitä tulee pelkkää sanomista.
Oukkei, sitten nautit sinäkin siellä hiljaisesta olostaMun teini ei koomaile. On niinku minä. Antaa nukkua.
Riippuu asiasta...ja just pääsin sanomasta että ei se a i n a haitaksi...mättähiä
Kyllä pikasillakin on paikkansa*huiskuttaa valkoista liinaa*...
Nih! Sitähän minäkin! Että...mistä tässä oikein puhuttiin...Riippuu asiasta.
No ootappa niin otan vauhtia *tähtää ja monottaa 36n kanootillaan pakaraan*Nyt jos sais potkun pepulle että menen suihkuun. Saa toki kantaa sinne.