Mä vetäsin jogurtin ennen kahvia. Syön leipää kun tulee nälkä.Puuroo, raejuustoo ja ruvisleipee. Ja kahvia.
Mä yritän opetella syömään aamupalaaMä vetäsin jogurtin ennen kahvia. Syön leipää kun tulee nälkä.
En oo ehtinyt lukea kaikkia sivuja, mitä Majurille on sanottu/tehty?Huomentapäivää
Vadelma- ruispuuro syöty sohvalla aamuauringosta nauttien.
Kohta aamukahvia isäntä oli ehtiny juua pannullisen pois.
Majurista ei oo tainu kuulua vieläkään mitään ?
Alkaa olemaan huoli miehestä vai ei kai lopettanut palstailua
En mie tiiä,ei oo näkyny majuria vähään aikaan ketjussa,sitä mie ihmettelenEn oo ehtinyt lukea kaikkia sivuja, mitä Majurille on sanottu/tehty?
Toivottavasti on kunnossaEn mie tiiä,ei oo näkyny majuria vähään aikaan ketjussa,sitä mie ihmettelen
Toivottavasti ei huonot yöunet jatkuHuomenta...
Jo toinen huonosti nukuttu yö takana, en ala
Cittari odottaa väsynyttä asiakastaan taas kerran..jahka saan itteni kunnolla hereille ja ees jotenkuten virkeeks.
Toivottaan että onToivottavasti on kunnossa
Samaa mä toivon...Toivottavasti ei huonot yöunet jatku
Jaksamista.
Samaa mä toivon...
Niin ja missä on Majuri...toivottavasti kaikki on hyvin
*Poistuu lämpimän suihkun hellään syleilyyn* Tässä muuten mihinkään virkisty...
..lämpimässä suihkussa mitn virkisty, kivan viilee se pitää silloin olla eikä maitovelliä...Samaa mä toivon...
Niin ja missä on Majuri...toivottavasti kaikki on hyvin
*Poistuu lämpimän suihkun hellään syleilyyn* Tässä muuten mihinkään virkisty...
Munakas on paras, mutta pari törppöä Mundokahvia täysluomumaidolla - ilman makeutusta tyhjään mahaan suunnilleen tunti ennen munakasta. Tuolla on paras aloitus päivään, ei väsytä, ei turvota eikä kolota missään. Ja siihen munakkaaseen voi lisätä persiljaa. Suolatonta luomuvoita, ettei tarvi uutta paistinpannua ostella joka kuukausiMä yritän opetella syömään aamupalaa
Munalla ei pärjää pitkälle. Puuro on hyvä vatsalle ja pitää nälän poissa aika pitkään.Munakas on paras, mutta pari törppöä Mundokahvia täysluomumaidolla - ilman makeutusta tyhjään mahaan suunnilleen tunti ennen munakasta. Tuolla on paras aloitus päivään, ei väsytä, ei turvota eikä kolota missään. Ja siihen munakkaaseen voi lisätä persiljaa. Suolatonta luomuvoita, ettei tarvi uutta paistinpannua ostella joka kuukausi
Sillä pärjää hyvin kauan, mutta piparminttutee (meillä omakasvattamaa, siksi sitä käytän) hautumaan sen jälkeen, ja sitä janojuomaksi semmonen vajaa 2 litraa - voi juoda huoneenlämpöisenä pitkin päivää
Sama juttu, Majuri on mielessä ollut..Mä olen huolissani majurista. Toivottavasti ei ole huonossa kunnossa.
NiinpäSama juttu, Majuri on mielessä ollut..
Ei voi muuta toivoa kuin että olisi kunnossa..ja jos jostain syystä ei olisikaan, niin silloin parhaassa hoidossa...
Lämmin suihku on lempeä herätys...lämpimässä suihkussa mitn virkisty, kivan viilee se pitää silloin olla eikä maitovelliä...
Huomenia..
Onnea uudesta kodista.Huomenta rautakauppaan hänen tiensä käy. Asunto on ostettu ja nyt alkaa remontin suunnittelu