vierailija
Yx nikki tääl jo ilmottautunu rivien välistMa olen kan lukenut näitä viestiä, vaikka en ole vastannut mitenkään
Lähen iltasella kattelemaan, jos löytäisin äitipuolen mun pojille!
Yx nikki tääl jo ilmottautunu rivien välistMa olen kan lukenut näitä viestiä, vaikka en ole vastannut mitenkään
Lähen iltasella kattelemaan, jos löytäisin äitipuolen mun pojille!
Tupsuttimesta...ei hitto, hiukan on nauruhermo herkässäVoi fitness, fitnesspeput on kyllä kivoja, ou-jee
Katselen toisinaan tupsuttimesta joogavideoita
Mä kanssa hekottelin hiljaa ittekseni että mikä hiivatin tupsutin...Tupsuttimesta...ei hitto, hiukan on nauruhermo herkässä
*ufopääkkönen*Mä kanssa hekottelin hiljaa ittekseni että mikä hiivatin tupsutin...
Jos on joskus puhunut intiimeistä asioista täällä niin oikeuttaako se kiusaamiseen?Omaa typeryyttään kun on niin vaikea myöntää - edes itselleen. Toisaalta ihan inhimillistä, samalla niin itseä tuhoavaa. Itsepä kannat seuraukset.
Törkeen makee ääni !
Niin on, menee iho broilerinlihalleTörkeen makee ääni !
Törkeen makee ääni !
TääNiin on, menee iho broilerinlihalle
koeta ny käyttäytyä sinäkin...ennää tähän aikaan perjantai-illasta olla tollain paheksuttavan energisinä..Haravoin pihaa
Pöh, olit liian nopea, poistin ton viestinHaravoiminen on muuten kivaa puuhaa, mä tykkään siitä
Ja varsinkin syksyllä! Kun voi tehdä iiiison lehtikasan mihin voi sitten humpsahtaa äksäileen....
anteekssori..mänen nurkkaan...Pöh, olit liian nopea, poistin ton viestin
Leikkaisinko munan karvat vai annanko rehottaa?
Eiku mä en juo enää. Ennen ensi kertaakoeta ny käyttäytyä sinäkin...ennää tähän aikaan perjantai-illasta olla tollain paheksuttavan energisinä..
Valkkarilasi käpälääs siitä !
(kateellisena täällä pupatan vaan..pihamaalta kun löytyy vielä lunta ja semmosta...)
Mitä mie kirjotin sulle??Eiku mä en juo enää. Ennen ensi kertaa