Jooh,niin äkillinen kipu vielläNiitä tuli mullakin..mutku se kipu oli just sellasta mit vitt mulle just oikein tapahtui
Jooh,niin äkillinen kipu vielläNiitä tuli mullakin..mutku se kipu oli just sellasta mit vitt mulle just oikein tapahtui
No kyllä kisua komennettiin ja lopetti ja on aina komennettu,höpsö kissa joskus innostuu liikaa. Ei tuo sattunu pahemmin.Kouluta vähän sitä kisua. Meillä kukaan käyttäydy noin, kun on opetettu, ettei ihmisten raajat ole leikkikaluja, eikä muutenkaan ketään saa purra/raapia.
Ikävä kyllä markkinoilla ei myydä mitään sun järjenpuutokseen.Ostappas markkinoilta oikein iso dildo helpottamaan kullinpuutostautia.
Päättyhän se tämäkin viikko.
Päivenpää vaan.
vuoassaPäivää kettinkiin.
Lehmää ja sipulia vuokassa lihaliemessä uunissa.
Kohta potunkeittoon.
Mä sain nälkäisimmät jo ravituksi ja yksi lähti vielä syönnin jälkeen parantamaan maailmaa järkevien tyyppien kanssa eli kartsallePäivää kettinkiin.
Lehmää ja sipulia vuokassa lihaliemessä uunissa.
Kohta potunkeittoon.
Jatka sitten typerys. On jotakin iloa sinullakin.En pysty niin kauan kun te typerykset jauhatte intiimiasioitanne julkisesti.
Namm,feta käy hyvin porkkanan & punajuuren kanssaMä sain nälkäisimmät jo ravituksi ja yksi lähti vielä syönnin jälkeen parantamaan maailmaa järkevien tyyppien kanssa eli kartsalle
Tää yks vähemmän järkevä pilkkoi punajuurta ja porkkanaa aimo läjäsen, minkä laitan pannulle tekeentymään rauhassa ja laitan joukkoon jotain ja maustan ja ehkä hiukan fetaa perään ja ...sitten taijan syyvä...
Hei, hyvä kun tulit - mä unohdin tosta hässäkästäni sipulit! Laitan valkostakin mukaan...*vilahtaa keittiöön herkistelemään*Täällä tänään sipulaa, porkkanasuikalei, paprikanpaloi, kesäkurpitsankipalei, papusia ja kanansuikaleita wokaten. Maustetaan joko intialaisittain tai thaikkutyyliin.
On kai omat ilot vähissäJatka sitten typerys. On jotakin iloa sinullakin.
Pitäsköhän hommata lasit....luen ihan miten sattuu taasOn kai omat ilot vähissä
niihPitäsköhän hommata lasit....luen ihan miten sattuu taas
Omaa typeryyttään kun on niin vaikea myöntää - edes itselleen. Toisaalta ihan inhimillistä, samalla niin itseä tuhoavaa. Itsepä kannat seuraukset.Jatka sitten typerys. On jotakin iloa sinullakin.