Kissat ja koirat on ihaniaTaasko te väännätte kissat vs koirat.
Kissat ja koirat on ihaniaTaasko te väännätte kissat vs koirat.
Kuka tomppeli panee betonin sekaan rautaa? Terästä sen kuuluu olla.Betoni ilman rautaa on yhtä tyhjän kanssa. Tai vahingoksi.
Jos betonia käyttää muurauslaastina niin sauma kyllä kestää mutta tiilet tai kivet ei niinkään.
Joten kerrohan turhalle rehkimisellesi paremmat perusteet.
Äläkä ymmärrä väärin. Pidän sinusta hurjasti, mutta mulle saa totisesti perustella miksvitussa kiviaita tarttee betonia.
Puhutaanko mielummin sisäpiiristä?Taasko te väännätte kissat vs koirat.
Kas? Haastaako joku minut materiaali- & tavaraopissa?Kuka tomppeli panee betonin sekaan rautaa? Terästä sen kuuluu olla.
evvkPuhutaanko mielummin sisäpiiristä?
Sun pitäs ottaa ak urakkapalkalla töihin. Kun tietoa ja taitoa on paljon niin urakat etenee.Eikun me tehtiin kivistä sellaista "aitaa" minkä sisälle tulee seuraavaksi multaa ja jotain kukkia. Istutusaltaiksi niitä kai kutsutaan. Ei sinne keskelle voi mitään nostaa kun maasto on ihan vinkulallaan ja kaikenmaailman rojua (ei meidän!) seassa.
En raavi ellei pyydetä. Niih! Paitti omaani.Opin myös, että Asiankannattaja raapii pyllyä. Tai sitten luin jotain väärin.
AhaEn raavi ellei pyydetä. Niih! Paitti omaani.
Halaus,toivottavasti ei migreeni iske kovin pahastiIltaa. Migreeni tulossa, ihan sellainen olo
Perehdyn noihin yrttijuttuihin tuonnempana, kun jaksan. Eli minttua, laittaa korvan taakse.
Eivät vastaa kun ei näy tietävän edes raudan ja teräksen eroa.Sun pitäs ottaa ak urakkapalkalla töihin. Kun tietoa ja taitoa on paljon niin urakat etenee.
Haluaisin kovasti tietää vastaako puheet oikeasti tietoa ja taitoa.
Sulla on suu leveämpi kuin olkapäät.Kas? Haastaako joku minut materiaali- & tavaraopissa?
Kukahan ja millä eväillä?
Eikö ollutkin kiinnostava tieto?
Mitä nyt joskus,kun aamulla pitää emäntää herätellä ja peiton alle lämpimään on kiva kömpiä & pikkasen kynnellä kokeilla mehevää kinkkuaOpin myös, että minttu raapii pyllyä. Tai sitten luin jotain väärin.
Tuu opettamaan mulle mitä tahansa materiaaleista sit kun olet parikytä vuotta kouluttanut labroja ympäri eurooppaa.Sulla on suu leveämpi kuin olkapäät.
Kais, tässä sulle kissavideo
Mitäs mä karjalankarhukoiralla tekisin?Labrat oppivat ihan itsestään, ei ne paljon opetusta tarvitse.
Ehdotan, että pysyt erossa Karjalankarhukoirista.
Liian haasteellisia sulle.
Hyvää yötä & kauniita uniaÖitä
Tuo on muuten ihan totta, kaverilla on labratori ja kertoi samaa, olen myös lukenut siitä miten hyvin ne oppii kaikenlaista.Labrat oppivat ihan itsestään, ei ne paljon opetusta tarvitse.
Ehdotan, että pysyt erossa Karjalankarhukoirista.
Liian haasteellisia sulle.