Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kp33 täällä, eikä sitä vuotoa tosiaan vielä näy.. pitäsköhän hommata kunnon testejä jo :D luotto menny niihin kaupan/netin halpis liuskoihin..
Edelleen on kylmä kokoajan, tänäänkin ihme nippailuja/jomotteluja/nipistelyjä vuoroin molemmissa muniksissa..

• Tykkää
Reactions: Lukka
Heipparallaa taas!

Viimekertainen olikin pillereiden aiheuttamia oireita ja niistä tarpeeksi saaneena jätin pillerit kokonaan pois ja päätettiin miehen kanssa ruveta yrittämään toista lasta :)

Lopetin pillerit viime kuussa, tosin yrittäminen aloitettiin vasta reilu viikko sitten. Tässä vain pähkäilen että mitenkä mä nyt osaan laskea milloin saan aloittaa testaamisen? tyhjennysvuodosta nyt 41 päivää eikä luomumenkkoja oo näkynyt. Viimeviikolla arvelin että olis ollut ovis, varma en kyllä ole...mutta sen mukaan nyt siis ois dpo7.. eli järjen mukaan alkuviikosta vois näkyä testissä jos ois kerta yrittämällä napannu? :D Argh!

Oireita toki löytyy taas, mutta saattavat kertoa vain alkavista menkoista.

• Tykkää
Tuli nyt vasta mieleen että jospa onkin mulla vasta dpo 13 tänään.
Miten noissa ovistesteissä menee jos 4pvä sain tasavahvuiset viivat aamun toisesta pissasta, illalla myöhään oviskivut ja 5pvä aamun toisesta pissasta selkeä plussa eli tummempi kuin kontrolli. Muistaakseni tein 5pvä vielä päivällä vahvan plussan. Voisikohan ovis olla sitten vasta 6pvä eli vrk plussasta? Olen kokoajan olettanut että 4pvä jolloin kivutkin oli. Toki voi kyse olla siitä, et jos oisin 4pvä iltapäivällä tehnyt niin ois jo ollut plussa ja oviksen jälkeen aamulla vain säilyi tuo plussa testissä.

Kumpihan on todennäköisempää? Kivun aikana ovis vai uskoa testiä? hitsi kun en tehnyt silloin illalla vielä uutta testiä.

Nää on näitä viimeisiä oljenkorsia kun menkat ei oo vielä alkanut ja eilen oon tehnyt viimeisen rtestin, ois sitten ollutkin eilen vasta dpo 12 kun kuvittelin että dpo 14.... menkkojen pitäis alkaa iham viimeistään huomenna dpo 16.
Tänään ja vähän eilenkin jo viillellyt alavatsaa, viimeksi se tarkoitti sitä että menkat alkoi vrk kuluttua. Ennen synnytystä ei ollut menkkakipuja ollenkaan, eli ihan uus juttu tällainen kipuilu eli en vli verrata kuin viime menkkoihin...

Huh, tulipa taas sepustus..

• Tykkää
Reactions: lahopää ja Lukka
Tuli nyt vasta mieleen että jospa onkin mulla vasta dpo 13 tänään.
Miten noissa ovistesteissä menee jos 4pvä sain tasavahvuiset viivat aamun toisesta pissasta, illalla myöhään oviskivut ja 5pvä aamun toisesta pissasta selkeä plussa eli tummempi kuin kontrolli. Muistaakseni tein 5pvä vielä päivällä vahvan plussan. Voisikohan ovis olla sitten vasta 6pvä eli vrk plussasta? Olen kokoajan olettanut että 4pvä jolloin kivutkin oli. Toki voi kyse olla siitä, et jos oisin 4pvä iltapäivällä tehnyt niin ois jo ollut plussa ja oviksen jälkeen aamulla vain säilyi tuo plussa testissä.

Kumpihan on todennäköisempää? Kivun aikana ovis vai uskoa testiä? hitsi kun en tehnyt silloin illalla vielä uutta testiä.

Nää on näitä viimeisiä oljenkorsia kun menkat ei oo vielä alkanut ja eilen oon tehnyt viimeisen rtestin, ois sitten ollutkin eilen vasta dpo 12 kun kuvittelin että dpo 14.... menkkojen pitäis alkaa iham viimeistään huomenna dpo 16.
Tänään ja vähän eilenkin jo viillellyt alavatsaa, viimeksi se tarkoitti sitä että menkat alkoi vrk kuluttua. Ennen synnytystä ei ollut menkkakipuja ollenkaan, eli ihan uus juttu tällainen kipuilu eli en vli verrata kuin viime menkkoihin...

Huh, tulipa taas sepustus..
Mä plussasin esikoisesta tosi myöhään, olikohan peräti dpo19, että elähän hättäile :)

• Tykkää
@Uusintayritys, toivoa on vielä tällekin kiertoa! :)

Kunnon noro... Yli kymmenen kerran menee jo ripulointikerrat ja yöllä olin valkea kuin lakana, tuntui että pyörryn ihan justiinsa. Piti huutaa mies avuksi. Oksentanut en ole mutta monesti tuntunut että kohta :sick: Vähän jo alkoi mietityttää mahdollinen raskautuminen kun mulla tuppaa olemaan pahoinvointia koko ajan ekat 20 viikkoa. En juuri oksentele mutta koko ajan hirveä etominen eikä saa mitään tehtyä. Suren tässä kyllä myös sitä että mahtaako tää noro estää tärppäämisen? :cry: Kuitenkin vauvan haluaisin ja nyt oli muuten niin loistava ajoitus kaikessa.

Dpo 8-10 väliltä.. todennäkösemmin 8 :D
Kp 34 vai jo 35 :D rfsu testi kai suora nega, en halunnu enää tuhlata huonoihin liuskoihin.. näillä plussannu ennen hyvin, ja viivat ollu luotettavia.
Ihme ärsytyspäänsärkyä jälleen, kylmä vaivaa edelleen.. jospa tää tulos jo selviäis pian!

• Tykkää
@Pikkanen, mä luen ainaki :) Hyvältä kuulostaa!

Huomasin vessakäynnillä että taas tulee limaa. Kokeilin kohdunsuutakin ja se oli suht alhaalla ja paikat ihan kosteat. Ja lima oli tosi vetistä ja venyvää, venytin sitä sormien välissä 6-7 cm!?! Siis wtf, jokin uus ovisko? Vai voisko aaaaaivan alussa oleva raskaus tehä tuota? Vai liittyykö menkkoihin? En kyllä odota niitä ihan heti, nyt dpo 6. Auttakee :D

@Pikkanen, mä luen ainaki :) Hyvältä kuulostaa!

Huomasin vessakäynnillä että taas tulee limaa. Kokeilin kohdunsuutakin ja se oli suht alhaalla ja paikat ihan kosteat. Ja lima oli tosi vetistä ja venyvää, venytin sitä sormien välissä 6-7 cm!?! Siis wtf, jokin uus ovisko? Vai voisko aaaaaivan alussa oleva raskaus tehä tuota? Vai liittyykö menkkoihin? En kyllä odota niitä ihan heti, nyt dpo 6. Auttakee :D
Mulla ei ainakaan oo ollu niin "märkää " :D
Sillon oviksen aikoihin tuli tuollane :D

• Tykkää
Hmm, ilmeisesti lisääntynyt limaneritys tässä kohtaa kiertoa voi liittyä alkuraskauteen! :) Toinen vaihtoehto on että ovis on vasta nyt. Mua ei himota tippaakaan. Tosin, tää noro niin ei tässä jaksa nyt mitään muutakaan :D Varmaan pakko testata viimeistään lauantaina.
Mä en muista tai tiedä miten edellisissä raskauksissa oli oviksen jälkeen, en seurannu :D
mut oletetun menkkojen aikaa oli märkää

Mulla on niin raskaana oleva fiilis. Miten tässä malttaa olla vielä pari päivää testaamatta? Mun tuurilla ne menkat siellä vain kummittelee, kun alamahaa ja selkää jomottelee. Eilen tuikki aika kipeesti ja aivastelin koko aamun ihan hulluna. Väsymys on ihan järjetöntä ja nukun tosi sikeesti.. tissien turvotuksesta puhumattakaan. Haluan jo ostelemaan vauvanvaatteita! :X3:

• Tykkää
Onko tuo tissien kipuilu aina oikeesti raskauden alussa ensioireina? Mulla ei sellasta oo, ja en muista oliko kuopuksenkaan kohdalla, kun esikoista imetin. Rv 10jlk alko imetys normaalisti tuntumaan inhottavammalta, mut jatkui kuitenki loppuun asti

Onko tuo tissien kipuilu aina oikeesti raskauden alussa ensioireina? Mulla ei sellasta oo, ja en muista oliko kuopuksenkaan kohdalla, kun esikoista imetin. Rv 10jlk alko imetys normaalisti tuntumaan inhottavammalta, mut jatkui kuitenki loppuun asti
Eihän ne kaikilla kipeydy. Itsellä oli nännit esikoisesta ihan järkyn kipeät, siitä tiesin jo ennen plussaa että paksuna ollaan.

Yhteistyössä