Mä plussasin esikoisesta tosi myöhään, olikohan peräti dpo19, että elähän hättäileTuli nyt vasta mieleen että jospa onkin mulla vasta dpo 13 tänään.
Miten noissa ovistesteissä menee jos 4pvä sain tasavahvuiset viivat aamun toisesta pissasta, illalla myöhään oviskivut ja 5pvä aamun toisesta pissasta selkeä plussa eli tummempi kuin kontrolli. Muistaakseni tein 5pvä vielä päivällä vahvan plussan. Voisikohan ovis olla sitten vasta 6pvä eli vrk plussasta? Olen kokoajan olettanut että 4pvä jolloin kivutkin oli. Toki voi kyse olla siitä, et jos oisin 4pvä iltapäivällä tehnyt niin ois jo ollut plussa ja oviksen jälkeen aamulla vain säilyi tuo plussa testissä.
Kumpihan on todennäköisempää? Kivun aikana ovis vai uskoa testiä? hitsi kun en tehnyt silloin illalla vielä uutta testiä.
Nää on näitä viimeisiä oljenkorsia kun menkat ei oo vielä alkanut ja eilen oon tehnyt viimeisen rtestin, ois sitten ollutkin eilen vasta dpo 12 kun kuvittelin että dpo 14.... menkkojen pitäis alkaa iham viimeistään huomenna dpo 16.
Tänään ja vähän eilenkin jo viillellyt alavatsaa, viimeksi se tarkoitti sitä että menkat alkoi vrk kuluttua. Ennen synnytystä ei ollut menkkakipuja ollenkaan, eli ihan uus juttu tällainen kipuilu eli en vli verrata kuin viime menkkoihin...
Huh, tulipa taas sepustus..
Mulla ei ainakaan oo ollu niin "märkää "@Pikkanen, mä luen ainaki Hyvältä kuulostaa!
Huomasin vessakäynnillä että taas tulee limaa. Kokeilin kohdunsuutakin ja se oli suht alhaalla ja paikat ihan kosteat. Ja lima oli tosi vetistä ja venyvää, venytin sitä sormien välissä 6-7 cm!?! Siis wtf, jokin uus ovisko? Vai voisko aaaaaivan alussa oleva raskaus tehä tuota? Vai liittyykö menkkoihin? En kyllä odota niitä ihan heti, nyt dpo 6. Auttakee
Mä en muista tai tiedä miten edellisissä raskauksissa oli oviksen jälkeen, en seurannuHmm, ilmeisesti lisääntynyt limaneritys tässä kohtaa kiertoa voi liittyä alkuraskauteen! Toinen vaihtoehto on että ovis on vasta nyt. Mua ei himota tippaakaan. Tosin, tää noro niin ei tässä jaksa nyt mitään muutakaan Varmaan pakko testata viimeistään lauantaina.
Eihän ne kaikilla kipeydy. Itsellä oli nännit esikoisesta ihan järkyn kipeät, siitä tiesin jo ennen plussaa että paksuna ollaan.Onko tuo tissien kipuilu aina oikeesti raskauden alussa ensioireina? Mulla ei sellasta oo, ja en muista oliko kuopuksenkaan kohdalla, kun esikoista imetin. Rv 10jlk alko imetys normaalisti tuntumaan inhottavammalta, mut jatkui kuitenki loppuun asti
Mulla taas viime kierrossa oli, nyt ei oo ollenkaan (nännikipua)Eihän ne kaikilla kipeydy. Itsellä oli nännit esikoisesta ihan järkyn kipeät, siitä tiesin jo ennen plussaa että paksuna ollaan.
Tyhjää täynnä.. rfsu early piti napata mukaan
alamaha kramppaa välillä siihen malliin et pian on varmaan menoa..
Lämmöt silti varmaan ylhäällä kun se kylmyys vaivaa, eikös ne romaha ennen kun vuoto alkaa?
http://aijaa.com/oc5hB5
Siellä vasemmalla varmaan viivanpaikka tms, näkyy hieman jo ennen testin tekemistäOotko aukassu testin? Onko toi varjo vai viivanen? Mulla lämmöt laskee ku menkat alkaa, ei kyl aiemmin paljoo.
Ja jos mittariin luottamista ni edelleen aika korkeella lämmöt..Siellä vasemmalla varmaan viivanpaikka tms, näkyy hieman jo ennen testin tekemistä
Mulla on ennenki tullu tuonne vasemmalle tuollanen, en tosin osaa sanoa oisko se samanvahvunen kun ennen.. ja onko tuo edes se mihin viiva tulis?Pikkanen Mä en ole siihen saanut en ikinä mitään. Edes viivanpaikkaa.