The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
@kepsis
muuta tämän Ketjun nimi Paulan ketjuksi tai pyydä YPtä poistamaan koko ketju ja aloita uusi.
Ööh... tossa oli puhetta mahdollisesta yrttien kasvatuksesta ja Paula kerrankin vastasi ihan asiassa pysyen ja jopa linkit liittyivät asiaan.

Kunhan ny ei seuraavaa puolta vuotta j o k a asiaan tulis joku yrttilinkki. Sit jo kuunvalossa kasvatettaville luomuyrteille sais tulla ihan oma ketjunsa.
 
Mintun kasvattaminen ei oo helpoo,saattaa tulla pieni höpsö riiviö :rolleyes::whistle::D joka jahtaa varpaita peiton alla ja räpsii pyllyä tai tulee kainaloon nukkumaan & tunkee käpälää suuhun/ silmiin ja vahtii vieressä kun käyt veskissä :unsure::LOL::geek:
 
  • Tykkää
Reactions: epek
vierailija
Ööh... tossa oli puhetta mahdollisesta yrttien kasvatuksesta ja Paula kerrankin vastasi ihan asiassa pysyen ja jopa linkit liittyivät asiaan.

Kunhan ny ei seuraavaa puolta vuotta j o k a asiaan tulis joku yrttilinkki. Sit jo kuunvalossa kasvatettaville luomuyrteille sais tulla ihan oma ketjunsa.
Sitäpaitsi se oli Hopeatoffeelle - ja Epekillekin. Mutta olette taas kerran todistaneet yhdessä sen, mitä arvelinkin(y)
btw: uudenkuun aikaan ne kasvien siemenet itää, eikä muulloin. Silloin nimenomaan ei ole kuunvaloa, kun se kuu on auringon edessä: se vähentää auringon tappavia säteitä - mitkä haittaa herkimpien olentojen syntyä ja kehitystä:cool:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Hassu kissa tuo Minttu,tuli mun viereen keittiön tuolille, nous takajaloille & läymäytti käplällä 2 kertaa hiuksiin ja sitten piti viellä nuuskia kasvoja :D:LOL:
 
Hassu kissa tuo Minttu,tuli mun viereen keittiön tuolille, nous takajaloille & läymäytti käplällä 2 kertaa hiuksiin ja sitten piti viellä nuuskia kasvoja :D:LOL:
Mulla oli aikanaan kissa joka tuli hakemaan mua koulusta!
Samoin tuo ryntäsi kummisetää vastaan (koska kummisedällä oli aina sydäntä, keuhkoa tai munuaista kissallekin tuliaisiksi) mutta ikuinen mysteeri on se mistä kissa tiesi kummisedän olevan tulossa jo siinä vaiheessa kun kummisetä teki vasta lähtöä kotiovellaan?

Oli omituinen otus, mutta pikkupojan takaraivoon on iäksi painautunut ajatus siitä, että tommoisiakin on.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä