vierailija
MinäKuka vastasi tähän, että "se on mun pienin suru" ?
Jo viikko kulunut eikä tätä porukkaa KIINNOSTA
MinäKuka vastasi tähän, että "se on mun pienin suru" ?
Jo viikko kulunut eikä tätä porukkaa KIINNOSTA
Sinä ja minäMinä
Sinä ja minäSinä ja minä
Kaksplussan palstalla
Sinä ja minä
Ihan harmaana
Sinä ja minä
Ketjun pauloissaaaaaa....
Ööh... tossa oli puhetta mahdollisesta yrttien kasvatuksesta ja Paula kerrankin vastasi ihan asiassa pysyen ja jopa linkit liittyivät asiaan.@kepsis
muuta tämän Ketjun nimi Paulan ketjuksi tai pyydä YPtä poistamaan koko ketju ja aloita uusi.
Sitäpaitsi se oli Hopeatoffeelle - ja Epekillekin. Mutta olette taas kerran todistaneet yhdessä sen, mitä arvelinkinÖöh... tossa oli puhetta mahdollisesta yrttien kasvatuksesta ja Paula kerrankin vastasi ihan asiassa pysyen ja jopa linkit liittyivät asiaan.
Kunhan ny ei seuraavaa puolta vuotta j o k a asiaan tulis joku yrttilinkki. Sit jo kuunvalossa kasvatettaville luomuyrteille sais tulla ihan oma ketjunsa.
Eipä näy kuva nyt näkyy tuosta
Mintun kasvattaminen ei oo helpoo,saattaa tulla pieni höpsö riiviö joka jahtaa varpaita peiton alla ja räpsii pyllyä tai tulee kainaloon nukkumaan & tunkee käpälää suuhun/ silmiin ja vahtii vieressä kun käyt veskissä
Puhelimella ensin yritinEipä näy kuva nyt näkyy tuosta
Päivää, Softy.Päivää
OlenPäivää, Softy.
Ootko vielä mun kamu?
Täälä hampurilaisia briesämpylöihin vai mitä ne onKahvi & emmerdale
Kyytipojaks Stolitšnaja-vodkaa peri jänkhäläiseen tapaanTäälä hampurilaisia briesämpylöihin vai mitä ne on
Raanavettä meniKyytipojaks Stolitšnaja-vodkaa peri jänkhäläiseen tapaan
Epek, missä pääsee testaa sun pillunnuolenta taitoja
Epek, missä pääsee testaa sun pillunnuolenta taitoja
Mulla oli aikanaan kissa joka tuli hakemaan mua koulusta!Hassu kissa tuo Minttu,tuli mun viereen keittiön tuolille, nous takajaloille & läymäytti käplällä 2 kertaa hiuksiin ja sitten piti viellä nuuskia kasvoja