The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Auh,kaupassa sattui haaveri :( kaupat on vaarallisia paikkoja :unsure::sneaky::cautious:
Sormeen tuli ( pieni ) haava :oops:
Mullakin sattuu aika usein kaupassa haavereita...mutta ne liittyy usein siihen että ostan liian innokkaasti jotain kivaa ja uutta...esim. uusia vaatteita tai kenkiä tai kattelen hymyssä suin ihmisiä ja törmäilen korttipylväisiin tai muihin ihmisiin:unsure::oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mullakin sattuu aika usein kaupassa haavereita...mutta ne liittyy usein siihen että ostan liian innokkaasti jotain kivaa ja uutta...esim. uusia vaatteita tai kenkiä tai kattelen hymyssä suin ihmisiä ja törmäilen korttipylväisiin tai muihin ihmisiin:unsure::oops:
Hei joo, tai sitten teen liian nopeita äkkikäännöksiä ja siinä onkin takana tuleva ihminen mun kanssa napatusten :D:oops:...jaa, enempää en ilkiä kertookaan:barefoot:...
 
Ei muuten katkennu yhtäkään neulaao_O
Eikä tullut syherömyttysiä:eek:
Monen monta keskeytystä kylläkin(y)
...ipanoiden toimesta:love:

Mutta. Ällistyös hämmästyös!

Mie sain tirpanalle summamutikassa tunikan valmiiksi!! Ja se vielä kelpaa päällekin :love:....
Mä tykkään tunikoista...no ei kaikki mallit kaupoissa oo kauniita ja jotkut muistuttaa enemmän kylläkin tpaitoja..mutta mulla on muutama sellanen hippi/intiaanihenkinen tunika joita pien päällä aina kesäsin..menevät ihan mekoistakin.

ja kisulle vihjeenä että mun koko on s/xs:barefoot::barefoot::barefoot::barefoot::barefoot::barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Hei joo, tai sitten teen liian nopeita äkkikäännöksiä ja siinä onkin takana tuleva ihminen mun kanssa napatusten :D:oops:...jaa, enempää en ilkiä kertookaan:barefoot:...
Joo noi äkkikäännökset on tuttuja täälläkin...tai sitten sellaset että jään tuijottelemaan ylähyllyille jotain ja kävelen samalla ja kun pää ei käänny enempää niin ohan siinä pakko pyörähtää ympäri että näkee varmasti kaiken..sitten onkin ollut kivan jännät paikat kun on pyörähtänyt takaisin lähtöasentoon ja eessä onkin pysähtyneet kärryt:oops: No mitäs ovat siinä!!!:barefoot::X3::cautious:
 
Mä tykkään tunikoista...no ei kaikki mallit kaupoissa oo kauniita ja jotkut muistuttaa enemmän kylläkin tpaitoja..mutta mulla on muutama sellanen hippi/intiaanihenkinen tunika joita pien päällä aina kesäsin..menevät ihan mekoistakin.

ja kisulle vihjeenä että mun koko on s/xs:barefoot::barefoot::barefoot::barefoot::barefoot::barefoot:
Mä tyksin kans :)
Tirpanalle piti tehdä nyt äkisti, kun mokoma on mennyt venymään niin että noille omillensa on tapahtunut japakiinalaiset :D

Onneksi sain tuon valmiiksi, oli kyllä ihan suitsait kieli poskella tehty - ei niin minkään valtakunnan kaavoja, tytöstä otin muutamat mitat ja sitten ronskisti kankaan kimppuun. Hiien huonoilla saksilla vielä nykersin...mun yhdestä piiiitkästä hameesta :). Siitä saan tirpanalle vielä hameenkin :)

Semmosta uusvanhaa tuotantoa tyrkkäs:oops:...
 
  • Tykkää
Reactions: epek ja Kais
No eihän tää nyt ollut mistään kotoisin, hyvä että jää puuttumaan siltä levyltä. Nuoremmat polvethan luulis että biisi on oikeastikkin näin påska.

Samu Haber laulaa "Joutsenlaulu" - Vain Elämää Kausi 6
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Kais
Tota leipäjuustoo oli muuten aina meijen mettäretkellä eväitten mukana, mummin ja mun :). Ja kaikista parhaimmalle se maistu silloin kun siihen päälle sai laittaa just äsken poimimiaan hilloja :love:, kannon päällä tai sammalikossa istuen...

Siinä oli pienen tytönhupakon todella hyvä olla, korvissa kuiskutteli tuuli ja joka paikassa maistui elämä:love:
 
Mummin kanssa kahvilla kun oltiin isoina miehinä eli 4-6v niin kahvin kanssa vejeltiin mummin ite tekemää leipäjuustoa (y)
Kahvi ryystettiin siltä lautaselta sokeripala huulien välissä :)
Muutama pala leipäjuustoa laitettiin kuuman kahvin sekaan ja syötiin lusikalla kun kahvit oli juotu.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä