Kiitos halista pörröpää, tuli tarpeeseenTerjens sullekin !
Oi vitsi voo mikä ihana auringonpaiste tuolla ulkona on *hihkuu*...ja se lämmittääkin! Sininen taivas ja muutama hassu pilvenhattara.....
Vaativille herkkusuille pyynnöstä tiedossa mustikkakiisseliä ja riisipuuroa . Mutäpä en nuitten eteen tekisi
Mutta. Tiiätkö mitä? Et, mä kerron.
Mulla on havaittavissa ihan kamala halipula.
Joten* levittää käpälänsä sepposen selälleen*...
Halitaanko ?
*halaaruttaa takaisin*Muhkea halaus kattinen ketjun aurinko
Herkkuja teillä näköjään luvassa
Oiiii, halitusrutistuskutitusta sulle ...kyllä tää tästä taas suttaantuu, niin sulla kuin mullakinKiitos halista pörröpää, tuli tarpeeseen
Ei oo vielä kun päivääIltaa
Sulla ainakin kun oot sellanen ihana pien päivänsäde^^Oiiii, halitusrutistuskutitusta sulle ...kyllä tää tästä taas suttaantuu, niin sulla kuin mullakin
Täällä ei kahvi piristä, nukahtamispisteessä.Ei oo vielä kun päivää
En oo muuten juonu päiväteetäkään!!*hepuloi*
Kiitti muru*halaaruttaa takaisin*
Mikään aurinko oo kun ihan mahdoton sähläri ..ja kohta joku valkiapääkkönenkin*ufopääkkönen*
Onkohan tää tämmönen kävelevänä Bermudan kolmiona oleminen jotenkin perinnöllistä ... Sakset hävitin Jonnekin, ei löydy eikä näy mistään ja nyt yksi rakas ilmoitti että taDaa, kotiavain on Missä Lienee..!
Täällä on ihanvarmasti kohta avoimien ovien päivää...ja se Mörkökin sisällä...
Se on mun pienin suru.
Ja höpsistätöppönen ..mie oon yks sykkyräsyheröinen hörhökummajainen ...Sulla ainakin kun oot sellanen ihana pien päivänsäde^^
Hö, nappafet fuuhuf pawit kouwawwifet fokewipawafia ni jo on kumma jof ei piwifty !Täällä ei kahvi piristä, nukahtamispisteessä.
Ei nyt auta. Nokkaunien paikka. Moikka!Hö, nappafet fuuhuf pawit kouwawwifet fokewipawafia ni jo on kumma jof ei piwifty !
...höh nyt..*kiemurtelen*..kiitos nytKiitti muru
No oot kyllä sellainen aurinko,tuot valon tullessas kun sun juttuja on kiva lukea.
Hah,tuttu juttu toi bermudan kolmio,mystisesti häviää
Huiiii mörkö poijes sieltä
Makoisia päikkäreitä !Ei nyt auta. Nokkaunien paikka. Moikka!
En käytä,jotkut on huijareita enkä luota oikein.Tori.fi, käytätkö palvelua?
Olisi yksi tuote ja myyja vastasi nopeasti ekaan yhteydenottopyyntöön. Nyt taas ei mitään, kun ehdotin postiennakkoa
Tää oli sitten vissiin tässä, kaupanteko hänen kanssa.
En käytä,jotkut on huijareita enkä luota oikein.
Älä laita helvetin linkkejäs enää yhdenkään mun viestiin. Tajua jo etten niitä avaa.
Mä saisin ihan armottomat vapinakohtaukset ja sydämen tykytykset jos ottaisin sokeriaHö, nappafet fuuhuf pawit kouwawwifet fokewipawafia ni jo on kumma jof ei piwifty !
Ootko yliherkkä sokerille vai verensokeri päin pyllyä ?Mä saisin ihan armottomat vapinakohtaukset ja sydämen tykytykset jos ottaisin sokeria
No katos vaan kun ollaankin hyräilty samaa biisiäTänään tuli tätäkin hoilattua aika huolella ...ja kovaa
No eipä tuota kulu mullakaan sen ihmeemmin, aika nopeesti tulee ällöoloa jos on liikaa jossain.Mä saisin ihan armottomat vapinakohtaukset ja sydämen tykytykset jos ottaisin sokeria