The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Terjens sullekin :)!
Oi vitsi voo mikä ihana auringonpaiste tuolla ulkona on :love:*hihkuu*...ja se lämmittääkin(y)! Sininen taivas ja muutama hassu pilvenhattara.....

Vaativille herkkusuille pyynnöstä tiedossa mustikkakiisseliä ja riisipuuroa :). Mutäpä en nuitten eteen tekisi :love:

Mutta. Tiiätkö mitä? Et, mä kerron.

Mulla on havaittavissa ihan kamala halipula:barefoot:.
Joten* levittää käpälänsä sepposen selälleen*...

Halitaanko :)?
Kiitos halista pörröpää, tuli tarpeeseen:love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Kais
Muhkea halaus kattinen :) ketjun aurinko :love:
Herkkuja teillä näköjään luvassa :)
*halaaruttaa takaisin*
Mikään aurinko oo kun ihan mahdoton sähläri :D..ja kohta joku valkiapääkkönenkin*ufopääkkönen*

Onkohan tää tämmönen kävelevänä Bermudan kolmiona oleminen jotenkin perinnöllistä :cautious:... Sakset hävitin Jonnekin, ei löydy eikä näy mistään ja nyt yksi rakas ilmoitti että taDaa, kotiavain on Missä Lienee(y)..!

Täällä on ihanvarmasti kohta avoimien ovien päivää...ja se Mörkökin sisällä:barefoot:...
 
*halaaruttaa takaisin*
Mikään aurinko oo kun ihan mahdoton sähläri :D..ja kohta joku valkiapääkkönenkin*ufopääkkönen*

Onkohan tää tämmönen kävelevänä Bermudan kolmiona oleminen jotenkin perinnöllistä :cautious:... Sakset hävitin Jonnekin, ei löydy eikä näy mistään ja nyt yksi rakas ilmoitti että taDaa, kotiavain on Missä Lienee(y)..!

Täällä on ihanvarmasti kohta avoimien ovien päivää...ja se Mörkökin sisällä:barefoot:...
Kiitti muru :)
No oot kyllä sellainen aurinko,tuot valon tullessas :love: kun sun juttuja on kiva lukea.
Hah,tuttu juttu toi bermudan kolmio,mystisesti häviää :eek::D

Huiiii mörkö poijes sieltä :eek:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Sulla ainakin kun oot sellanen ihana pien päivänsäde^^
:love::love:
Ja höpsistätöppönen :D..mie oon yks sykkyräsyheröinen hörhökummajainen :barefoot:...

Yritän muuten olla skarppina ton riisipuuron kans, niin monta kertaa onnistunut kiehauttamaan sen erikätevästi pitkin helloja:D...iso kattila edelleenkin käytössä(y).. nyt hautuu aika nätisti, just kurkkasin ja hämmensin
 
Kiitti muru :)
No oot kyllä sellainen aurinko,tuot valon tullessas :love: kun sun juttuja on kiva lukea.
Hah,tuttu juttu toi bermudan kolmio,mystisesti häviää :eek::D

Huiiii mörkö poijes sieltä :eek:
:oops::barefoot:...höh nyt..*kiemurtelen*..kiitos nyt :)

Joo, mä oon vissiin joku maanantaiversio taikurista :D....ja turkanen kun taitaa tartunta levitäkin*huokaa syvään*

Kyllä Mörkiäinenkin häipyy, viimeistään aikasin aamulla kun rohjustan näköpiiriin suloisen hehkeänä :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä