Mittää dimmuu yäk yäk yäk..Sillälailla! Reipasta hyräilyä
vaan tätä:
Mittää dimmuu yäk yäk yäk..Sillälailla! Reipasta hyräilyä
Dimmuukin jep jep jep..
ja sitten tätä
aijaahaAi sä tykkäät Alexii...mä itse fanitan tätä täysillä...siinä jää Dimmut sun muut lässyt kakkoseksi*mällit naamalla hymppänen*
Just olin kuule menossa paheksumaan itteäni nurkkaan nuitten virpomisoksien kans...oisin roiminu kunnolla persuuksille niin että höyhenet ja glitterit ois vaan pölissyaijaaha
Aina vaan paraneeJust olin kuule menossa paheksumaan itteäni nurkkaan nuitten virpomisoksien kans...oisin roiminu kunnolla persuuksille niin että höyhenet ja glitterit ois vaan pölissy
Tuhmistelin. Anteeksi.*suuntaa nurkkaan kuiteski*
Jätän sulle kuitenkin yhden ehdottomista suosikeistani sitä ennen..
Tässä vaan on sitä jotain...
..näinköhän tuota näjetkään tulla kun täällä höyhenet vaan pölisee...Aina vaan paranee
*Hiippailee samaan nurkkaan häpeemään*
Eikäku! Mie piiskaan ittiäni omilla vitsoilla. Ellu on eksynyt johonkin toiseen nurkkaan*köhii glitteripilven sisällä*..e oo näkynynnä...Senkin tuhmurit Elena ja Freezecat piiskaa nurkassa toisiaan pääsiäisvitsoilla
Ei kun mä vaan häpeen täällä ja tukehdun noihin kisun vitsoista lähteviin höyheniinSenkin tuhmurit Elena ja Freezecat piiskaa nurkassa toisiaan pääsiäisvitsoilla
Varmaan sai passin kun sitä hakikin vähän aikaa sitten. 0Roosakin puuttuu, joten olisko ottanut oppaaksi?Missäs Majuri?
No voi ei..toivottavasti oli vain ohimenevä kipukohtaus. Mutta ethän sä sille voi mitään jos et huomenna olekaan työkykyinen, noita tilanteita vaan sattuu..Voi mahoton! Mulla on mennyt koko pääsiäinen ihan puihin. Eilen nukkumaan mennessä koko alaselkä oli ihan tulessa ja jaloissa hirveät hermokivut, ihan kuin kasvukipuja. Hienompi homma! Huomenna pitäis olla työkuntoinen, koska kohteessa on vajaamiehitys. Jännä nähdä, joudunko huomenna päivystykseen istuksiin töitten sijaan.
Siis kerpeleissöni, join vain 2 olutta koko tänä aikana ja nekin silloin torstai-iltana. Josta tulikin mieleeni, kuinkahan kauan avattu valkoviinitonkka säilyy jääkaapissa? Mies sitä joi, mutta sitä jäi vaikka kuinka paljon yli.
Toivottavasti kipu helpottaa. Halaus.Voi mahoton! Mulla on mennyt koko pääsiäinen ihan puihin. Eilen nukkumaan mennessä koko alaselkä oli ihan tulessa ja jaloissa hirveät hermokivut, ihan kuin kasvukipuja. Hienompi homma! Huomenna pitäis olla työkuntoinen, koska kohteessa on vajaamiehitys. Jännä nähdä, joudunko huomenna päivystykseen istuksiin töitten sijaan.
Siis kerpeleissöni, join vain 2 olutta koko tänä aikana ja nekin silloin torstai-iltana. Josta tulikin mieleeni, kuinkahan kauan avattu valkoviinitonkka säilyy jääkaapissa? Mies sitä joi, mutta sitä jäi vaikka kuinka paljon yli.
Onks tää nyssitä kuuluisaa elekieltä?
OnOnks tää nyssitä kuuluisaa elekieltä?