The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voi mahoton! Mulla on mennyt koko pääsiäinen ihan puihin. Eilen nukkumaan mennessä koko alaselkä oli ihan tulessa ja jaloissa hirveät hermokivut, ihan kuin kasvukipuja. Hienompi homma! Huomenna pitäis olla työkuntoinen, koska kohteessa on vajaamiehitys. :oops: Jännä nähdä, joudunko huomenna päivystykseen istuksiin töitten sijaan. :whistle:

Siis kerpeleissöni, join vain 2 olutta koko tänä aikana ja nekin silloin torstai-iltana. :eek: Josta tulikin mieleeni, kuinkahan kauan avattu valkoviinitonkka säilyy jääkaapissa? Mies sitä joi, mutta sitä jäi vaikka kuinka paljon yli.

Just olin kuule menossa paheksumaan itteäni nurkkaan nuitten virpomisoksien kans...oisin roiminu kunnolla persuuksille niin että höyhenet ja glitterit ois vaan pölissy:barefoot::notworthy:

Tuhmistelin. Anteeksi.:notworthy:*suuntaa nurkkaan kuiteski*
Jätän sulle kuitenkin yhden ehdottomista suosikeistani sitä ennen..
:love: Tässä vaan on sitä jotain...
Aina vaan paranee :confused:
*Hiippailee samaan nurkkaan häpeemään*:unsure:

Voi mahoton! Mulla on mennyt koko pääsiäinen ihan puihin. Eilen nukkumaan mennessä koko alaselkä oli ihan tulessa ja jaloissa hirveät hermokivut, ihan kuin kasvukipuja. Hienompi homma! Huomenna pitäis olla työkuntoinen, koska kohteessa on vajaamiehitys. :oops: Jännä nähdä, joudunko huomenna päivystykseen istuksiin töitten sijaan. :whistle:

Siis kerpeleissöni, join vain 2 olutta koko tänä aikana ja nekin silloin torstai-iltana. :eek: Josta tulikin mieleeni, kuinkahan kauan avattu valkoviinitonkka säilyy jääkaapissa? Mies sitä joi, mutta sitä jäi vaikka kuinka paljon yli.
No voi ei..toivottavasti oli vain ohimenevä kipukohtaus. Mutta ethän sä sille voi mitään jos et huomenna olekaan työkykyinen, noita tilanteita vaan sattuu..

Avattu valkkariboxi säilyy noin pari viikkoa, joten nöy hätä :)

• Tykkää
Reactions: feger

Toivottavasti kipu helpottaa. Halaus.
Kaipa se viini jonkin aikaa säilyy

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä