Softy
Vähän erilainen maku. Muut ok mutta bootsi nilkkurit ei.
Vähän erilainen maku. Muut ok mutta bootsi nilkkurit ei.
Eipä tietysti. Pitää olla hyvät jalalle.Mulla ei...
Niin joo...Eipä tietysti. Pitää olla hyvät jalalle.
Mä en ajatellut pepaa.Niin joo...
ja farkkujen hyvännäköiset pepalle
Niinpä tietenkii, niinpä tietenkii...Mä en ajatellut pepaa.
Sellaistako ei voida parantaa muuta kuin keuhkot vaihtamalla?Mulla oli syynä NSIP tyypin keuhkofibroosi
Vaatteita tietysti.Niinpä tietenkii, niinpä tietenkii...
mitäs sää sitte ajattelit?
Tietäisikö joku?Huomenta.
Luin kauhukseni äsken, kuinka ihmiselle annetaan pahoivointilääkettä myrkytystilassa. Ei varmasti tule paranemaan, mutta keksivätpä uuden, harvinaisen sairauden samalla:-(
Mikä mahtaa olla valmisteen nimi?
Tuolla se...Luitko edellisen? Minkälaista se gluteeniton puuro voi olla? Tietysti voisi kysyä asianomaiselta itseltäänkin, mutta enpä viitsi. Blogi löytyi.....
Jotenki tuntuu, että tuohon vois säilöä vaikka punajuurta, jos lisäis vähän etikkaa.Tässä on terveellinen aamudrinksu.
Mä jätän pois kanelin ja mustapippurin. Koska ei ole flunssaa.
Kurkuma-inkiväärijuoma – resepti
Vahvan makuinen juoma sitruunasta, inkivääristä ja kurkumasta auttaa helpottamaan flunssan oireita ja lisäämään vastustuskykyä.
Tarvitset:
Tee näin:
- 1 luomusitruuna
- 100 g tuoretta inkivääriä
- 20 g tuoretta kurkumaa
- 1 (ceylonin)kanelitanko
- 20 mustapippuria
- 1,5 l vettä
- Pese sitruuna huolella harjaamalla juoksevan veden alla. Leikkaa sitruuna kuutioiksi ja nakkaa kuutiot isoon kattilaan.
- Kuori inkivääri ja siivuta. Laita siivut kattilaan.
- Kuori kurkuma ja siivuta hyvin ohuelti tai raasta karkealla terällä. Raasta suoraan kattilaan.
- Laita kattilaan myös kanelitanko ja mustapippurit ja kaada päälle vesi.
- Kuumenna kiehuvaksi ja anna pulputtaa pari minuuttia. Ota kattila liedeltä ja anna juoman hautua vähintään 15 minuuttia.
Miten vaan haluat.Jotenki tuntuu, että tuohon vois säilöä vaikka punajuurta, jos lisäis vähän etikkaa.
Et olis noin suostuvainen, tiedä vaikka haluaisin jotain muutakin, ju nou.Miten vaan haluat.
Et olis noin suostuvainen, tiedä vaikka haluaisin jotain muutakin, ju nou.
Ei siitä nyt noin tarvi hämmästyä.
JaahaEi siitä nyt noin tarvi hämmästyä.
Tarkoitin vain, että jos juotaisi vaikka sumpit yhdessä.
Laktoosittomissa ja gluteenittomissa tuotteissa on usein karrageenia:-(Luitko edellisen? Minkälaista se gluteeniton puuro voi olla? Tietysti voisi kysyä asianomaiselta itseltäänkin, mutta enpä viitsi. Blogi löytyi.....
Rasvassa ei saa olla suolaa. Tällä ei tartu:Munaa, pekonia ja paahtoleipää.
Muna tarttui kiinni pannuun.
Mä en käytä kermaa ruoassa. Lidl on sen verran kaukana että en käy siellä. Mulla ei ole autoa. Luomu on kalliimpaa.Rasvassa ei saa olla suolaa. Tällä ei tartu:
Suolaksi Maldonia, mutta itse laitan vain lorauksen luomukermaa, sekoitan satsin ja lisään persiljaa ja miehelle kurkumajauhetta pöläys.
Tietysti luomu on kalliimpaa, koska se on täyttä tavaraa eikä hormonellla ym kasvaneen eläimen tuotosta tehtyä. Noin pieni paketti mahtuu vaikka taskuun, kun ei vaan sula sinne - mut voihan siellä olla kotimaistakin vastaavaa? --meillä ei ole. Moni tekee voin itsekin siitä luomukermasta - älyttömän helppoahan se on yhäMä en käytä kermaa ruoassa. Lidl on sen verran kaukana että en käy siellä. Mulla ei ole autoa. Luomu on kalliimpaa.
No mutta ostan sitä mitä pystyn.Tietysti luomu on kalliimpaa, koska se on täyttä tavaraa eikä hormonellla ym kasvaneen eläimen tuotosta tehtyä. Noin pieni paketti mahtuu vaikka taskuun, kun ei vaan sula sinne - mut voihan siellä olla kotimaistakin vastaavaa? --meillä ei ole. Moni tekee voin itsekin siitä luomukermasta - älyttömän helppoahan se on yhä