Ei mitään.Mitä lautasella?
Just pupelsin mehukkaan ompun
Ei mitään.Mitä lautasella?
Mulla on vain Sini ja punaraitaisia sukkia, ei yhtään sukkanauhat sukkia.Itseasiassa joo, on . Tai siis...ei punaisen punaista nyt vaan oiskohan nää jotain aniliininpunaista...ja sitten tummaa lilaa ja okraa...
Onkohan kaikissa mun tekemussä sukissa punaista, taitaa oll..eikä muuten oo! Yhdet reisipituiset on semmoset tiikeriväritykselliset. Mun pitäs vaan purkaa ne ja tehdä uusiksi koska eivät pysy kintuissa ollenkaan..
..ellei virittelis jotenkin sukkanauhoilla
Pysyttele vaan tarpeen mukaan raidallisissa sukissa .Mulla on vain Sini ja punaraitaisia sukkia, ei yhtään sukkanauhat sukkia.
Kohta voileipää ja rahkaa & suklaamuniaMitä lautasella?
Khyyl mää ainaski nautitsin mun suklaamunat karvaisenaAinakaan suklaamunia ei oo kiva nauttia karvaisena
Sukkanauhat & villasukat seksyäItseasiassa joo, on . Tai siis...ei punaisen punaista nyt vaan oiskohan nää jotain aniliininpunaista...ja sitten tummaa lilaa ja okraa...
Onkohan kaikissa mun tekemussä sukissa punaista, taitaa oll..eikä muuten oo! Yhdet reisipituiset on semmoset tiikeriväritykselliset. Mun pitäs vaan purkaa ne ja tehdä uusiksi koska eivät pysy kintuissa ollenkaan..
..ellei virittelis jotenkin sukkanauhoilla
No niih...Sukkanauhat & villasukat seksyä
Karvamunat hyiiiKhyyl mää ainaski nautitsin mun suklaamunat karvaisena
vielä tässä karvanpoistoon, talviki just tulossa, vallanhan sitä paleltuis
Ooon neNo niih...
...mutta tiiä nyt sitten näissä kintuissa
Kuka nyt karvamunia, nautin vain munat karvaisena (siis itse ollen)Karvamunat hyiii
En tykkää karvamunista
OkKuka nyt karvamunia, nautin vain munat karvaisena (siis itse ollen)
Pannaria . Mie ajattelin sinnuu toissapäivänä kun söin super hyvän kebabin . Se oli kylläkin kanakebab.
Vilkkaan mielikuvituksen avustamana ehkäpäOoon ne
Mulla on hyvin vilkas mielikuvitusVilkkaan mielikuvituksen avustamana ehkäpä
Siunattu oletMulla on hyvin vilkas mielikuvitus
Paljon parempaa . Lihakebab tehdään sitten itse.Ajatellut itsekkin siirtyä lähitulevaisuudessa kanakebabeiden pariin ihan vain vaihtelun vuoksi
Ei mitään kummosta. Farkut, nahkakengät ja siisti paita.
Mitä helvettiä liikkuu ihmisten päässä,jotka murtautuu toisten taloon ja helvetti vie varastaa vanhan ja sairaan koiran,onneksi koiraparka on nyt kotona