Mää ostin ruokaa niin ettei tartte ennen maanantaita poistua mökiltä. Jos muuten loppuu niin on säilykkeitä mutta kun mökillä on lähin kauppa 30km päässä niin ei viitsi kipasta maitoa hakemaanEikäkun...mun puolesta saisit vaikka täälläkin käydä ostoksilla..mutta mie niin satasella veikkaan että paikalliset mummeliinit pitää jälleen huolen siitä että mm. sitruunat häviävät sekä kananmunaset tiskiltä...koska punaisia pyhäpäiviä ja koska pitää nyt ottaa varmuuden vuoksi ettei ainakaan tuolle InkeriKaarinaHelenalle jää mitään...
Aha,majuri jakelee tikkariaanNy on Softy tikkaroitu ja iltaa vaan
Oi että kun kuulostaa hävyttömän ihanalta lomalta ! Nauttikaa kiireettömyydestä ja rennosta olemisesta ...Mää ostin ruokaa niin ettei tartte ennen maanantaita poistua mökiltä. Jos muuten loppuu niin on säilykkeitä mutta kun mökillä on lähin kauppa 30km päässä niin ei viitsi kipasta maitoa hakemaan
Nauttikaa,kivalta kuulostaaMää ostin ruokaa niin ettei tartte ennen maanantaita poistua mökiltä. Jos muuten loppuu niin on säilykkeitä mutta kun mökillä on lähin kauppa 30km päässä niin ei viitsi kipasta maitoa hakemaan
..ja tommosten kans sitä luultavasti tänäkin kesänä lotraa järvessä, kiesus sentään! Onneksi varmaan unohdus taas varjelee niin ei tuommoset tule mieleenkään ...
Mää ostin ruokaa niin ettei tartte ennen maanantaita poistua mökiltä. Jos muuten loppuu niin on säilykkeitä mutta kun mökillä on lähin kauppa 30km päässä niin ei viitsi kipasta maitoa hakemaan
Mä oon jo täälläMä oon ihan sänkyyn valmis....
Maistuiskos tikkari?Mä oon ihan sänkyyn valmis....
No sä oot kyllä nyt sähäkän nopeena...Mä oon jo täällä
Ei oo häpee olla nopeeNo sä oot kyllä nyt sähäkän nopeena...
...eikös Softy jo hoidellu sen tikkarin..sitäpaitti mä oon nyt jo sen verta lötköpötkönä että melkonen tikkari saa olla että ....Maistuiskos tikkari?
Ei varmaan sinun tikkari kelpaa,eikö se ole epekin tikkariMaistuiskos tikkari?
Ole hyvä vaa, kuka käskee kikattelemaanMajuriii!!!
...mullon posket jo iltawillistä ihan kipeinä, vatsalihakset kans..niin eiku lisää vaan
Jaaa,Majuriii!!!
...mullon posket jo iltawillistä ihan kipeinä, vatsalihakset kans..niin eiku lisää vaan
NamusetäMaistuiskos tikkari?
...no toi yks hervoton hekottelija iski pahasti naurusuoneen...en ymmärrä miten voi mukamas olla meikäläiseen jotenkin kallevillellään, ite ku oon tämmönen mölliäistosikkoOle hyvä vaa, kuka käskee kikattelemaan
Mulla olis suklaapatukkaa, maistuiskos?Namusetä
No ois kuule ollu sullakin, sen verta hervotonta settiä tarjolla..!Jaaa,