The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mullekaan öljy ja iho ei oo silleen innostava juttu.

Kun iho on kauneimmillaan puhtaana. Silleen että pienenpienet karvat näkyvät "nukkana" sen pinnalla. Ja kun puhaltaa ja se tuntee viileyden se alkaa muuttua...

Noi öljyjutut yhdistyvät oitis kehonrakentajiin, keinorusketukseen ja silareihin. Ja niistä en tykkää.
...mutta esimes kookosöljy ja hunajakin tuntuvat iholla hyviltä :)..ja peseytymisen jälkeen onkin pehmoinen olo kun kaikki aistit on herätelty..kookoskin vielä jää kivasti tuoksumaan iholle...

Mutta yyh, en miekään bodareista tykkää enkä tajuu mitään keinorusketuksen päälle..silarit taas, no - jos joku itelleen semmoset haluaa niin ei tuo minulta ole. Toivottavasti itse on siihen vain tyytyväinen..mä en tarvii semmosii, mun omat luomut on kivat :)
 
En mä siellä käynyt sitruunakaupoilla vaan täällä :)
Eikäkun:notworthy:...mun puolesta saisit vaikka täälläkin käydä ostoksilla:)..mutta mie niin satasella veikkaan että paikalliset mummeliinit pitää jälleen huolen siitä että mm. sitruunat häviävät sekä kananmunaset tiskiltä:cautious:...koska punaisia pyhäpäiviä ja koska pitää nyt ottaa varmuuden vuoksi ettei ainakaan tuolle InkeriKaarinaHelenalle jää mitään:rolleyes:o_O:barefoot:...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä