Saatko mitenkään laitettua postiin?Nälkäisille tarjolla kalakeittoa
Saatko mitenkään laitettua postiin?Nälkäisille tarjolla kalakeittoa
Aina jos pitää itteltään kysyä niin tietää vastauksen jo etukäteen.Pitäiskö ottaa vielä kupillinen kahvia ja Mignon?
Otin joAina jos pitää itteltään kysyä niin tietää vastauksen jo etukäteen.
Kahvia ja Mignonia ei lasketa synniksi joten siitä vaan sanoi Dostojevski.
Kävitkö lenkillä ympäristössä?Kävin tänään kytiksellä mahdollisesti uuden kodin edessä. Hetken seisoin kadulla ja mietin, että tännekö
...jos likempänä olisit niin antaisin lautasen käteesiSaatko mitenkään laitettua postiin?
Yökkis, tulee jotenkin mieleen paini ja lorotellaan öljyä kropan päälle.Tissivako öljyssä. Syön lämmintä tonnikalaleipää. Öljyä valui leivältä.
...ei toi oo sitä oikeeta painia, sotket nyt jotain kummaa....tai sitten sun painikäsitys onkin tommonen paria astetta vinkeempi...Yökkis, tulee jotenkin mieleen paini ja lorotellaan öljyä kropan päälle.
Aivot.Mulla oli kans raahkanan huono päivä!
Toivottavasti ymmärrät mitä multa puuttuu.
Mä oon nähny sellaista painia kerran. 90-luku. Kerava. Savio. Kaksi tyttöä ringissä. Öljyä. Bikinit. Painia....ei toi oo sitä oikeeta painia, sotket nyt jotain kummaa....tai sitten sun painikäsitys onkin tommonen paria astetta vinkeempi...
Onpahan liukkaampi vakoTissivako öljyssä. Syön lämmintä tonnikalaleipää. Öljyä valui leivältä.
JaaOnpahan liukkaampi vako
Nääh...kuitenkin olit eturivissä kuolakipon kanssa, toisella kädellä lorauttelit lisää öljyä kehään...Mä oon nähny sellaista painia kerran. 90-luku. Kerava. Savio. Kaksi tyttöä ringissä. Öljyä. Bikinit. Painia.
Yökkis.
Enpäs ollut. Näky paloi verkkokalvoon kiinni. Oli jotenkin iljettävää.Nääh...kuitenkin olit eturivissä kuolakipon kanssa, toisella kädellä lorauttelit lisää öljyä kehään...
Juurikin noin, mutta biksut tilalle.Mjaa..
Työkavereille nyt ei kannatakaan näyttää itestään i h a n kaikkia puolia ja he saavatkin pitää omat hataraiset ja erheelliset mielipiteensä...mutta meille kyllä onneksi ihan rohkeena olet voinut näyttää nämä avoimen yllätykselliset ja hyvinkin edistyksellisen modernit ja laajakatseiset suuntautumiset ja mieltymyksetMinen oo tosikko turha tosin elämöidä etukäteen, tulee vaan pettymyksiä. Aasinsilta siihen, kun töissä kutsuivat mua vanhanaikaiseksi.
Jotain periaatteita täytyy ihmisellä olla
Niin, no kiitos tästäTyökavereille nyt ei kannatakaan näyttää itestään i h a n kaikkia puolia ja he saavatkin pitää omat hataraiset ja erheelliset mielipiteensä...mutta meille kyllä onneksi ihan rohkeena olet voinut näyttää nämä avoimen yllätykselliset ja hyvinkin edistyksellisen modernit ja laajakatseiset suuntautumiset ja mieltymykset