Mistä?Mulle soitettiin tänään
Mistä?Mulle soitettiin tänään
Jospa siellä kasvaa kurkumaa?Taitaa olla hiekanjyviä vakosessa ja haluaa varoittaa meitä että kannattaa putsata koska ne hiertää ikävästi
On vissiin jyväset sekä vakosessa että peräpäässä,tuntuu hiertävän tuplastiTaitaa olla hiekanjyviä vakosessa ja haluaa varoittaa meitä että kannattaa putsata koska ne hiertää ikävästi
SairaalastaMistä?
Miks ?Sairaalasta
Miks ?
OkKysyttiin kiinnostusta lähteä vertaistukihenkilö hommeleihin elinsiirtopotilaille.
Lupasin harkita asiaa
Jep. Mr. Väsynyt on hyvä äijä.Älä mene pois.
Tää on pahemmanlaatuista sukupuolisyrjintää.Taitaa olla hiekanjyviä vakosessa ja haluaa varoittaa meitä että kannattaa putsata koska ne hiertää ikävästi
Tasa-arvon nimissä laita hiekkaa peffavakoseesi. Tässä sulle pussi hienoksi sihdattua hiekkaaTää on pahemmanlaatuista sukupuolisyrjintää.
Aina puhutaan vaan hiekasta vakosessa.
Vaikka itse asiassa hiekanjyvä esinahan alla kirvelee vähintään yhtä paljon.
Viksut miehet ymmärtävätkin hiekkarannalla pitää uikkarit päällään, eivätkä raahaa hiekkapimppoja kotiinsa paitsi kännissä.
Mulla oli kans raahkanan huono päivä!Jollain ( harmaalla) on näköjään erittäin huono päivä
Iso halaus,jospa se helpottaa,niin ei tarvii ketjussa olla vihainen
En mä ny ihan kaikkea tasa- arvon vuoksikaan tee.Tasa-arvon nimissä laita hiekkaa peffavakoseesi. Tässä sulle pussi hienoksi sihdattua hiekkaa
Kahvia suklaavanukasta & kauravaniljakastiketta
Emmerdale
Jotain rotia sentäänEn mä ny ihan kaikkea tasa- arvon vuoksikaan tee.
Niih!
Vettä ripsoo täälläMuimuipäivääiltaa*vilkuttaa*
Täällä sataa vettä ja näemmä myös hiljaksiin harvakseltaan hassusti muutamia lumihiutaleita..kevättä tekee
Nälkäisille tarjolla kalakeittoa
HalausMulla oli kans raahkanan huono päivä!
Toivottavasti ymmärrät mitä multa puuttuu.
Kookoksella ja melonillaBitchi hei ootko sie taas leikkiny hedelmillä ?
Tarvivat kahvinkeittäjää ja mannekiinia niihin tilaisuuksiin. Pääset lehtiin esittelemään taitojasiKysyttiin kiinnostusta lähteä vertaistukihenkilö hommeleihin elinsiirtopotilaille.
Lupasin harkita asiaa