The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kesken iltawillien ihan pikkiriikkiset moikkamoit ja kurkistelut:)*vilkuttaa*

..ja hempeetä huhtikuuta ja kevään odotusta:love:. Täällä hiekkatiet lillin lällissä, kumpparit ja villasukat ovat:love:, kurkien trumpettimaiset tervehdykset ihastuttavat ja pajunkissaoksia metsästellään :)..

Nauti kevään esiinmarssista ja elosta :), minä ainakin...

• Tykkää
Reactions: Lunatic ja Softy

..ja hempeetä huhtikuuta ja kevään odotusta:love:. Täällä hiekkatiet lillin lällissä, kumpparit ja villasukat ovat:love:, kurkien trumpettimaiset tervehdykset ihastuttavat ja pajunkissaoksia metsästellään :)..

Kattinen :love: :love: sua on kaivattu.
Kevät sais tulla,mokoma :sneaky::cautious::unsure: oli jo tulos kovalla vauhilla,ni veetun lumisade taas alko eilen & yöllä. :mad: Kaipa noi kohta sulaa poies

Sie oot täällä:love::love:

• Tykkää
Reactions: Kais
Kattinen :love: :love: sua on kaivattu.
Kevät sais tulla,mokoma :sneaky::cautious::unsure: oli jo tulos kovalla vauhilla,ni veetun lumisade taas alko eilen & yöllä. :mad: Kaipa noi kohta sulaa poies
Kais:love:...
Tulee se kevät omalla tyylillään, taas. Miten se oli - uusi lumi vanhan surma eli vihertämään laittaa.. Ite toivon tohon eteiseen semmosta järkyttävän suurta ja tehokasta kurasyöppöä..ei oo vaan näkyny missään:D..

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä