No moi, täällä pitäis tänää olla jopa 15 astetta lämmintä, joten kesä lähestyy vauhdilla.Iltapäivää. Täällä on nyt siirrytty talviaikaan, aurinko laskee jo ~18.10. Ja mulla on syysflunssa tai joku hiivatin räkis ainaki Eikä oo ees kurkumaa
Kuulostaa kivalta, me päästään vasta elokuussa Suomen kesästä nauttimaanNo moi, täällä pitäis tänää olla jopa 15 astetta lämmintä, joten kesä lähestyy vauhdilla.
Luntakaan ei enää ole, joten kiva kattella kun luonto hiljalleen heräilee kevääseen
Joo.Ootteko te kaikki pervåt kahlinneet ittenne komeroon, kun ketju on näiin hiljainen?
Olin keittiössä tiskaamassa ja siivoomassa, mitäpä sitä nainen muuta tekis, kun on hetki aikaaOotteko te kaikki pervåt kahlinneet ittenne komeroon, kun ketju on näiin hiljainen?
Täällä saisit myös pestä pyykkiä, käydä kaupalla hakemassa galjaa ja tupakkia (omilla rahoillasi) ja rapsuttaa massuani samalla kun lojun sohvalla kattelemassa bluesbrothersia.Olin keittiössä tiskaamassa ja siivoomassa, mitäpä sitä nainen muuta tekis, kun on hetki aikaa
Täällä saisit myös pestä pyykkiä, käydä kaupalla hakemassa galjaa ja tupakkia (omilla rahoillasi) ja rapsuttaa massuani samalla kun lojun sohvalla kattelemassa bluesbrothersia.
Et kyllä naiselle muutakin käyttöä löytyy kuin olla keittiössä.
Työ kahlitsee.Ootteko te kaikki pervåt kahlinneet ittenne komeroon, kun ketju on näiin hiljainen?
,! Ethän Sinä,ikään päivään pervå ole! Siveellinen nuori nainen.Työ kahlitsee.
Mun pitää lopettaa kirjoittelu tänne, ku kaikkimenee päin vitelikkoa,! Ethän Sinä,ikään päivään pervå ole! Siveellinen nuori nainen.
Hyi taidan jättää tänään syömiset väliin ja pitää kahvi/vesipäivän...Tuli sit ruiskukakka, eli yksi ruiskaus ja pönttö oli kokonaan ruskeena
En koskaan pervoile.,! Ethän Sinä,ikään päivään pervå ole! Siveellinen nuori nainen.
Kui?Mun pitää lopettaa kirjoittelu tänne, ku kaikkimenee päin vitelikkoa
Hyi taidan jättää tänään syömiset väliin ja pitää kahvi/vesipäivän...
TiedänEn koskaan pervoile.
http://akukopakkala.fi/olet-pian-veroparatiisiyhtion-hoivassa/Iltapäivää. Täällä on nyt siirrytty talviaikaan, aurinko laskee jo ~18.10. Ja mulla on syysflunssa tai joku hiivatin räkis ainaki Eikä oo ees kurkumaa