@Ebbas-
Täälläkään mies ei vielä ole hyväksynyt raskautta,ja en tiedä tuleeko hyväksymään..pystytään olee suht normaalisti mutta kun puhe tulee raskaudesta niin tulee helosti riita,hänellä ei oo aikasemmin yhtään lasta,eikä ole muutenkaan lapsi ihmisiä..pelkää ettei voi tuntea lasta kohtaan mitään. saa nähdä miten käy.
mikä teijän suhde tilanne on tarkemmin,jos saa kysyä ,tai onko aikasempia lapsia ?
mulla aamupäivisin yhäkin huono olo, ajoittain meinaa oksu lentää.
Suurin väsymys on väistynyt mutta hengästyminen on aivan älytöntä...saatan hengästyä jopa sängyssä selälleen maaten jos innostun enemmän puhumaan..outoa
Turvotus on lähtenyt ja tuntuu että olen jopa laihempi kuin ennen raskautta,selälleen maaten on ihan pienenpieni kohouma masussa,seisaalteen ei näy mitään.
hormoonit hyrrää,mistä mieskin innoissaan(sentään jostain)
...itken paljon ilosta ja surusta,mietin paljon kun olen yksin,tunnen myös olevani tosi yksinäinen(kaverit kummasti hävis kun ilmotin raskaudesta),tullut kuoleman pelkoa ja muita ahdistavia ajatuksia,pelkään myös välillä tulevani hulluksi ajatuksieni kanssa
.nyt ei ole ollut töitäkään niin pää meinaa hajota kotona olemiseen,jotain ois pakko keksiä.
eksyn netissä lukemaan kaikkea raskauden kauhutarinoita ja sit taas panikoin lisää
kuullostaapas mun elämä suorastaan paskalta tällähetkellä ja tän kirjotuksen jälkeen
on mulla myös paljon hyvää
ja olen todella kiitollinen niistä ..mutta kumpa vaan osaisin olla murehtimatta tulevaisuutta ja ottaa rennommin
rv 9+6